Aviseringar
Rensa alla

Fågelbröst


när man googlar på åkommor (speciellt hudsjukdomar och ryggproblem) så får man se de värsta exemplen. hur pass grovt har du?

visa kanske med en googlad bild


   
SvaraCitera
keynan

Erico02:

Nej det är lite småjobbit att ha den i början men efter ungefär en vecka så känns det som vanligt, det är också lite olika för jag sover med den p.g.a att jag inte klarar att stå upp med den för då mår jag illa

Du har kanske sett det, men jag läst i en blogg en kille som behandlade det genom att styrka träna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
när man googlar på åkommor (speciellt hudsjukdomar och ryggproblem) så får man se de värsta exemplen. hur pass grovt har du?

visa kanske med en googlad bild

Jag hittar ingen bild som liknar min men det jag har är inte så jätte grov utan den sticker bara ut typ tre centimeter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:

Du har kanske sett det, men jag läst i en blogg en kille som behandlade det genom att styrka träna.

Det går också men det blir inte samma resultat. 


   
SvaraCitera
keynan

Erico02:

Det går också men det blir inte samma resultat. 

Det e sant, men det var bra att du ej valde operation, med tanke på att du e ung när du börjar din behandling. kanske är operation något för de vuxna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:

Det e sant, men det var bra att du ej valde operation, med tanke på att du e ung när du börjar din behandling. kanske är operation något för de vuxna.

Den största anledningen till att jag inte ville operera mig var att det var ett sådant stort ingrep och så nära organen. 


   
SvaraCitera
keynan

Erico02:

Den största anledningen till att jag inte ville operera mig var att det var ett sådant stort ingrep och så nära organen. 

Kan förstå det. 


   
SvaraCitera
keynan

Getrekt:
Han där killen i Dumbass productions på yt har det Söt

Ja han verkar ha det, men vilka idioter de två ärGalen


   
SvaraCitera

keynan:

Ja han verkar ha det, men vilka idioter de två ärGalen

hahaha aa, fast kul att kolla på Blink


   
SvaraCitera