Aviseringar
Rensa alla

fail.


Ämnesstartare

men inte ska du göra illa dig! tänk att ärren kommer finnas resten av ditt liv och du vill väl inte få dessa minnen varje gång du kollar på där du skar dig vart det nu är. jag menar varför göra illa sig själv? det är inte värt det. man är inte värd den svidande smärtan ju. okej, det hjälper på stunden men sen då? då blir det ju en massa ärr som inte ens försvinner som sagt. blir du glad när du ser dina ärr? knappast! träna istället, boxning är bra då man släpper ut sin ilska genom att slå.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

usch gillar inte skolkuratorn alls, hon är hemsk. skolan har tvingat mig att prata med henne många gånger förr. vårdcentralen låter läskigt

prova vårdecentralen då! vad är läskigt med den?
bara gå dit så får du träffa en allmänläkare, berätta vad du har för problem och att du redan provat skolkuratorn men att det inte funkat och sen får du hjälp att komma i kontakt med någon de tror kan hjälpa dig

det är värt ett försök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

är ledsen.

[smile]

JaamenLol:

men inte ska du göra illa dig! tänk att ärren kommer finnas resten av ditt liv och du vill väl inte få dessa minnen varje gång du kollar på där du skar dig vart det nu är. jag menar varför göra illa sig själv? det är inte värt det. man är inte värd den svidande smärtan ju. okej, det hjälper på stunden men sen då? då blir det ju en massa ärr som inte ens försvinner som sagt. blir du glad när du ser dina ärr? knappast! träna istället, boxning är bra då man släpper ut sin ilska genom att slå.

jag vet. mår ännu sämre idag när jag såg mina ärr när jag duschade förut, min arm hade börjat bli fin och nu är den asful igen och jag måste gömma den igen, innan kunde jag lufta den ibland. är bara så sjukt jäkla beroendeframkallande fastän det suger så i efterhand. alltid gillat boxning men har aldrig vågat prova på det och nu är jag gammal [cry]

Blivande_japan:

prova vårdecentralen då! vad är läskigt med den?bara gå dit så får du träffa en allmänläkare, berätta vad du har för problem och att du redan provat skolkuratorn men att det inte funkat och sen får du hjälp att komma i kontakt med någon de tror kan hjälpa digdet är värt ett försök!

kanske. känns bara så konstigt och läskigt. är läskigt för de kanske skrattar åt mig eller så, eller så ser man nån man känner. jo egentligen är det nog värt ett försök. gäller bara att få sig själv att göra det


   
SvaraCitera

patrick bateman:

kanske. känns bara så konstigt och läskigt. är läskigt för de kanske skrattar åt mig eller så, eller så ser man nån man känner. jo egentligen är det nog värt ett försök. gäller bara att få sig själv att göra det

Jag förstår att du tycker att det är läskigt, men det är bara att ta tag i det så blir det troligtvis bättre.

Tror verkligen inte att de kommer skratta åt dig! Självskadebeteende och ungdomar som mår dåligt är inte kul någonstans, och om man jobbar på en vårdcentral gör man troligtvis det snarare för att man vill hjälpa människor än för att skratta åt deras problem.
Det går nog bra ska du se! [y]

patrick bateman:

alltid gillat boxning men har aldrig vågat prova på det och nu är jag gammal

men vad fan klart du inte är! vill du hålla på med boxning så börja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

alltid gillat boxning men har aldrig vågat prova på det och nu är jag gammal

nejdå! börja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Jag förstår att du tycker att det är läskigt, men det är bara att ta tag i det så blir det troligtvis bättre. Tror verkligen inte att de kommer skratta åt dig! Självskadebeteende och ungdomar som mår dåligt är inte kul någonstans, och om man jobbar på en vårdcentral gör man troligtvis det snarare för att man vill hjälpa människor än för att skratta åt deras problem.Det går nog bra ska du se!

ja antagligen. får försöka

haha kanske inte skrattar men man vet aldrig med folk. har löst och hört så mycket om folk som är elaka. sen är jag kille, gör det extra pinsamt känns det som. fast antar att de flesta ändå är snälla egentligen och vill hjälpa

Blivande_japan:

men vad fan klart du inte är! vill du hålla på med boxning så börja!

jag är asgammal ju. jo kanske. kan alltid kolla på mlillion dollar baby och försöka bli uppmuntrad

ceka92:

nejdå! börja!

haha jag vågar inte. vågade aldrig börja fotboll igen efter ett avbräck och då är jag ändå grym på det


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha kanske inte skrattar men man vet aldrig med folk. har löst och hört så mycket om folk som är elaka. sen är jag kille, gör det extra pinsamt känns det som. fast antar att de flesta ändå är snälla egentligen och vill hjälpa

Alltså, vårdpersonal tar nog sådant på allvar, annars bör de inte jobba inom vården. Jag tror det kommer gå bra!

patrick bateman:

jag är asgammal ju. jo kanske. kan alltid kolla på mlillion dollar baby och försöka bli uppmuntrad

Är du ju inte!
Inom kampsporter är det rätt vanligt att lite äldre börjar, kanske vanligare inom karate än boxning iofs men ändå. Jag slår vad om att det är jättemycket killar som börjar med boxning i din ålder för att de tycker att det verkar coolt, så klubbarna är säkerligen vana vid det.

I den första karateklubben jag tränade i var det ett antal vuxna kvinnor och män som började träna när de var 35-45 år och ingen tyckte att det var något konstigt med det!


   
SvaraCitera
sincan

Vet inte vad du sysslar med men om inte, börja träna något! Inte för att jag skurit mig.

patrick bateman:

jag är asgammal ju. jo kanske. kan alltid kolla på mlillion dollar baby och försöka bli uppmuntrad

Började thaiboxning när jag var äldre än dig och var verkligen inte äldst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Alltså, vårdpersonal tar nog sådant på allvar, annars bör de inte jobba inom vården. Jag tror det kommer gå bra!

haha okj. du har nog rätt

Blivande_japan:

Är du ju inte!Inom kampsporter är det rätt vanligt att lite äldre börjar, kanske vanligare inom karate än boxning iofs men ändå. Jag slår vad om att det är jättemycket killar som börjar med boxning i din ålder för att de tycker att det verkar coolt, så klubbarna är säkerligen vana vid det.I den första karateklubben jag tränade i var det ett antal vuxna kvinnor och män som började träna när de var 35-45 år och ingen tyckte att det var något konstigt med det!

20 är ju halva livet typ. hmm kanske du har rätt i. låter ändå lite vettigt eftersom man inte är så stark som liten, typ. får googla runt info först på internet och spana. haha vad coolt, jag hade tyckt det var lustigt.

sincan:

Vet inte vad du sysslar med men om inte, börja träna något! Inte för att jag skurit mig

mm sånt brukar vara bra. vill spela fotboll egentligen. annars har jag funderat på det mesta men aldrig orkat ta tag i något

sincan:

Började thaiboxning när jag var äldre än dig och var verkligen inte äldst.

det kan jag tänka mig. har du en poäng i. min storebror tränade thaiboxning i thailand när han var lite äldre än vad jag är nu.


   
SvaraCitera
sincan

patrick bateman:

mm sånt brukar vara bra. vill spela fotboll egentligen. annars har jag funderat på det mesta men aldrig orkat ta tag i något

Det är ett jävla gissel det där med att bli gammal och träna saker, speciellt lagidrott...


   
SvaraCitera

patrick bateman:

20 är ju halva livet typ. hmm kanske du har rätt i. låter ändå lite vettigt eftersom man inte är så stark som liten, typ. får googla runt info först på internet och spana. haha vad coolt, jag hade tyckt det var lustigt.

är det ju inte, medelåldern är väl kring 80!? [wink]
gör så! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Det är ett jävla gissel det där med att bli gammal och träna saker, speciellt lagidrott...

var tvungen att googla gissel

Blivande_japan:

är det ju inte, medelåldern är väl kring 80!? gör så!

haha jo visst men då är man gammal. jag har alltid varit rädd för att tänka och vara annorlunda som gammal så jag brukar tänka att efter 40 så är man inte sig själv längre. will do [smile]


   
SvaraCitera

menade såklart inte medelåldern, utan medellivslängden! [crazy]
men ah du fatta nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

menade såklart inte medelåldern, utan medellivslängden! men ah du fatta nog

i did [smile]


   
SvaraCitera