Aviseringar
Rensa alla

Fake mustasch?


Ämnesstartare

HEJ. HAHA. det här kan tyckas som en rolig fråga kanske, hade lite problem med att placera den i rätt avdelning [rolleyes][bigsmile]

jag undrar hur man fixar en fakemusche, som ser väääldigt verklighetstrogen ut, sån där som skådisar använder i filmer osv.
Kram
tack på förh


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Tråden flyttad från Forum PLUS/Body modifications (piercing, tatuering m.m.)


   
SvaraCitera
time
 time

Prova Buttericks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Prova Buttericks.

tack för tipset men jag vet inte... ser de här naturtrogna ut?

http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?MenuId=0&SearchString=mustasch&PageId=3...

det är viktigt att jag misstas för en kille [no-no]


   
SvaraCitera

Bäst är att skapa en på egen hand. Klipp av ett par lockar av ditt hår - gärna den mörkaste delen av håret. Klipp sedan sönder lockarna och hacka ner dem till små små strån. Använd sedan tejp eller vattenlösligt lim (det sistnämnda ser snyggast ut, men kan vara svårt att få tag i.) och strö över stråna. Antingen helt slumpartat eller bit för bit, beroende på hur snyggt du vill ha det och hur mycket tålamod du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bäst är att skapa en på egen hand. Klipp av ett par lockar av ditt hår - gärna den mörkaste delen av håret.

aaah! jag tänkte faktiskt själv på den här lösningen! :O det verkar nog bäst faktiskt.. svårt bara att få det snyggt! vet du någon som har provat?

Jonnybravo91:

Använd sedan tejp

???


   
SvaraCitera

The May Queen:

vet du någon som har provat?

Jag har själv gjort det på filminspelningar. Det är jävligt pilligt.

Även väldigt vanligt hos transsexuella kvinnor.

The May Queen:

???

Finns genomskinlig dubbelhäftande tejp. Det finns dock stor risk att det inte blir så snyggt, men det är å andra sidan väldigt lättillgängligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Finns genomskinlig dubbelhäftande tejp. Det finns dock stor risk att det inte blir så snyggt, men det är å andra sidan väldigt lättillgängligt.

okej, ja risken är ju att tejpen syns och det skulle ju inte vara så bra.. ska nog satsa på vattenlösligt lim.. mustaschlim från butterix kanske? :S

Jonnybravo91:

Det är jävligt pilligt.

haha kan tänka mig det!!

Jonnybravo91:

Även väldigt vanligt hos transsexuella kvinnor.

okej ja men de borde ju vilja att det ska se naturtroget ut, så då är nog den metoden pålitlig [y]


   
SvaraCitera

The May Queen:

mustaschlim från butterix kanske?

Inte den blekaste. Vi specialbeställde vårt från USA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inte den blekaste. Vi specialbeställde vårt från USA.

haha! OMFG. Det måste finnas något annat som fungerar [confused] hmmm


   
SvaraCitera