Aviseringar
Rensa alla

Fakta om B-körkort är det svårt


Ämnesstartare

Tjena! jag ska ta Körkort om 3 år men  jag bara undrar hur är det att ta körkortet? är det svårt?  måste man läsa  allt som står i boken? vad är det för frågor? kan man ta körkortet på första försöket?

Ni som har klarat körkortet och som har det ni kan väl skriva här! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Danne_cars:  är det svårt?

det är individuellt

Danne_cars: måste man läsa  allt som står i boken?

ja

Danne_cars: kan man ta körkortet på första försöket?

ja, men inte nödvändigtvis


   
SvaraCitera

tycker också de e b me körkort..

bha släpper ut avgaser o grejer Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte speciellt svårt men man ska ändå ha respekt för trafiken, allt kan hända! Om du övningskör innan är det inga problem, de flesta familjer äger en personbil. Det är svårare med lastbil och mc, knappt några man kan övningsköra privat med 🙁

Klarade B på första försöket men tabbade mig efter typ 0.5 minuter när jag körde upp för C Galen 2500:- ner i sjön..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl på. 
Men tänk på vilka idioter som finns på vägarna, och att dessa har körkort, så kanske man kan klura ut att det nog inte är så svårt.


   
SvaraCitera
Correh

Hur lätt som helst.


   
SvaraCitera

blaserad: Men tänk på vilka idioter som finns på vägarna, och att dessa har körkort

*tar inte åt mig*


   
SvaraCitera

Cool


   
SvaraCitera

pro-driver


   
SvaraCitera

with the stick


   
SvaraCitera

29 på 30väg.  fuck the police


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

*tar inte åt mig*

Kör som en idiot jag med Cool


   
SvaraCitera

Pluggar man boken och kör testfrågor på nätet så är det inte så svårt. Klarade min teori på första men fick dock göra om uppkörningen en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok tack för alla svar! 🙂


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Tyckte det var lätt då jag klarade uppkörning och uppskrivning på första försöket (tog BE direkt), dock så hade pluggat mycket. 


   
SvaraCitera