Aviseringar
Rensa alla

Faleh Almaleki körde över sin dotter


Ämnesstartare

Faleh Almaleki i Peoria i Arizona accepterade inte att hans 20-åriga dotter Noor levde som ”västerlänning”. Den 20 oktober körde han över henne och hennes pojkväns mamma på en parkeringsplats.

"– Noor bodde ihop med sin pojkvän. Faleh klarade inte av att hon blivit för ”västerländsk."

[love] Islam fredens religion [love]

ÄNDRAT 2009-11-03 10:42

ÄNDRAT 2009-11-03 10:43
– Noor bodde ihop med sin pojkvän. Faleh klarade inte av att hon blivit för ”västerländsk”, att hon inte levde enligt traditionella muslimska värderingar och inte respekterade sin familj, uppger vänner.


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag ser inte hur du får in islam i det här. Så fort en västerlänning mördar någon, innebär det att kristendomen är att beskylla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns galningar överallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du sitter verkligen och scannar tidningen varje dag i jakt på "hedersrelaterat" våld, som du sen kan posta som SD-propaganda på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju inte hitta på [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag ser inte hur du får in islam i det här.

[y]

SorryBartDude:

finns galningar överallt

Här på um till exempel...

Lallaren från Ibiza:

Du sitter verkligen och scannar tidningen varje dag i jakt på "hedersrelaterat" våld, som du sen kan posta som SD-propaganda på UM

[y]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

[love] Islam fredens religion [love]

Jag tycker det är lite... roligt? när ni Sd:are inte har något bättre sätt att försöka få väljare än att skrämma folk med hur farlig islam är, jag menar, alla andra partiet försöker ju få sina väljare att rösta på dem för att de har bra förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Här på um till exempel...

indeed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

[love] Islam fredens religion [love]

Åtta:

Så fort en västerlänning mördar någon, innebär det att kristendomen är att beskylla?

What he said. Är väldigt löjligt och absurt på samma gång att beskylla religionen, när det är mannens PERSONLIGA värderingar som har lett till brottet. Sen vart ifrån han har blivit influerad är en annan sak, men du kan inte skylla på Islam så länge du inte kan bevisa att Allah själv styrde honom till att göra detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen uttalar sig generaliserande och fördomsfullt om Islam.

[love]Sverige, ett av världens mest sekualriserade land.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta, jag glömde länken >_<

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6051606.ab

"– Noor bodde ihop med sin pojkvän. Faleh klarade inte av att hon blivit för ”västerländsk”, att hon inte levde enligt traditionella muslimska värderingar och inte respekterade sin familj, uppger vänner. "


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag ser inte hur du får in islam i det här. Så fort en västerlänning mördar någon, innebär det att kristendomen är att beskylla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vän till mig har blivit rejält misshandlad av sin far som är etnisk svensk och "troende" kristen. JÄVLA SVENSKAR ALLTSÅ, typsikt de jävla vikingaätterna!! Han gjorde det ju självklart endast för att han var svensk och kristen, det vet ju alla, han kan ju omöjligt ha haft egna tankar!?!?!?!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag ser inte hur du får in islam i det här. Så fort en västerlänning mördar någon, innebär det att kristendomen är att beskylla?

Sedan verkar det som att Sheriffen inte bryr sig om att ens bemöta vad vi säger.. Vad är det för skillnad från en vandrande reklampelare och Sheriffen?
För om han startade tråden för att diskutera islam så ser jag inte att han lyckats särskilt bra med detta.


   
SvaraCitera