Aviseringar
Rensa alla

Fall ni inte har fullständigt gymnasiebetyg och tänker läsa upp på komvux


Ämnesstartare

men gick på gymnasiet när gamla gymnasieskolan gällde. Läs upp innan 2015 sen är det försent, för då är det ba nya gymnasieskolan-folk som kan läsa upp. Dvs för att få fullständigt måste du ta alla kurser inte ba så mycket du missat.   Hoppas jag formulerade mig någorlunda förståeligt nu. Källa = syv. 


   
Citera
Ämnesstartare

Björklund, man vill verkligen strypa karln inför hans troligtvis rejält agade fru och barn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tur man redan är klar med gymnasiet Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lugnt, har i princip missat allt ändå. Skål  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Björklund, man vill verkligen strypa karln inför hans troligtvis rejält agade fru och barn. 

Döma honom till livstid i skolan. 

mrman:
Tur man redan är klar med gymnasiet Glad

Sehr gut! Party

S3ON:
Det är lugnt, har i princip missat allt ändå. Skål  

Ja överlever gör man väl om man nu nöjer sig med det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:

Döma honom till livstid i skolan. 

   

inget straff är gott nog åt honom, förstår inte hur man kan vara så konsekvent i att försämra ett lands redan sargade skolväsen mer och mer för varje år och gå emot i princip all tillgänglig forskning, nackskott på den jäveln, saltgruvorna, gulag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Ja överlever gör man väl om man nu nöjer sig med det

Livet är fullt utav möjligheter som utesluter utbildningar på papper. Jag vinner erfarenheter och lär mig utav misstag, det är min utbildning. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

inget straff är gott nog åt honom, förstår inte hur man kan vara så konsekvent i att försämra ett lands redan sargade skolväsen mer och mer för varje år och gå emot i princip all tillgänglig forskning, nackskott på den jäveln, saltgruvorna, gulag 

Vissa är ba korkade,  är väl jävligt selektiv när det gäller forskning och har en jävla tro på sig själv -det är inte han som har fel  utan alla andra. 

Känner en snubbe som är  björklund-fan, han saknar totalt förmågan att leva sig in i andras situationer och se saker ur andra perspektiv osv, Björklund är väl samma slag ba med massa oförtjänt makt. 

S3ON:

Livet är fullt utav möjligheter som utesluter utbildningar på papper. Jag vinner erfarenheter och lär mig utav misstag, det är min utbildning. Glad

Ja sant det, men det blir ju svårare att ta sig fram, folk ba ligger i vägen överallt. Vore bra om de kunde låta bli med det å bemöda sig med att bedöma personens kompetens istället för att kräva papper på allt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Vissa är ba korkade,  är väl jävligt selektiv när det gäller forskning och har en jävla tro på sig själv -det är inte han som har fel  utan alla andra. Känner en snubbe som är  björklund-fan, han saknar totalt förmågan att leva sig in i andras situationer och se saker ur andra perspektiv osv, Björklund är väl samma slag ba med massa oförtjänt makt.

herre jävlar, du umgås med en mer sann definition på bad boys du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: men det blir ju svårare att ta sig fram,

Det får vara jättetufft och svårt, bara det är kul!! (:

ooaooetsraoouevuooae: Vore bra om de kunde låta bli med det å bemöda sig med att bedöma personens kompetens istället för att kräva papper på allt.

Aa det e klart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ju inte som ett vidare bra system. tröttsamt. förståeligt ur praktiskt synvinkel, dock. svårt att tillhanda hålla ett gammalt ubildningssystem när det nya väl har inträtt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

herre jävlar, du umgås med en mer sann definition på bad boys du 

Åh nej umgås inte med sattyget, så tolerant kan jag inte påstå mig vara, han är inte ba björlund-fan utan smygsexist och hygienfreak och hatar allt som är 'omodernt' 

S3ON:

Det får vara jättetufft och svårt, bara det är kul!! (:

Aa det e klart. 

Gott att du gillar en utmaning då!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
låter ju inte som ett vidare bra system. tröttsamt. förståeligt ur praktiskt synvinkel, dock. svårt att tillhanda hålla ett gammalt ubildningssystem när det nya väl har inträtt.

Nej det verkar rent sadistiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:

Gott att du gillar en utmaning då!  

Japp, men gäller ju att det är rätt sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Åh nej umgås inte med sattyget, så tolerant kan jag inte påstå mig vara, han är inte ba björlund-fan utan smygsexist och hygienfreak och hatar allt som är 'omodernt'

Nej man ska inte gå och bli martyr i onödan liksom, han själv är ironiskt nog ganska omodern.


   
SvaraCitera