Aviseringar
Rensa alla

Faller för killar jag inte kan få?


Ämnesstartare

Rubriken säger väl det mesta. Jag är en sån person som faller för killar jag absolut inte kan få, och när jag väl kan få dom så är jag inte intreserad längre, jag tröttnar även väldigt fort på killar, det räcker att jag varit med dom i typ 1 vecka i sträck och sen är jag redan less, är det någon annan som har samma problem? det känns rätt jobbigt, för hur fan ska man någonsin hitta en kille om man bara tröttnar på honom?


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så om jag säger att du inte har någon som helst chans att få mig.. Då blir du jättekär eller? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanligt problem, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så om jag säger att du inte har någon som helst chans att få mig.. Då blir du jättekär eller?

Med tanke på att jag inte har den blekaste aning vem du är så, nej inte direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rand000m:

Med tanke på att jag inte har den blekaste aning vem du är så, nej inte direkt.

Utseendet har alltså stor betydelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Utseendet har alltså stor betydelse?

Ja det tycker jag, kalla mig ytlig men det är så de är[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rand000m:

Ja det tycker jag, kalla mig ytlig men det är så de är[y]

Mjo, ser inget större problem i det. Du får la fortsätta på samma spår, det finns nog inte så mycket att göra åt saken.. Förutom att tvinga sig själv att stanna i ett förhållande då.. Vare sig du är kär i människan eller inte så kan du ju hålla om denne för andra förmåner! [wink]

I framtiden när du känner att det är dags alltså. Knulla runt tills dess! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du mognar nog du med, tids nog.


   
SvaraCitera

Instämmer med Buddah.

även:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver hitta riktig kärlek

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

var inte så kuktörstande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom det uppenbarligen inte är killen som sådan du faller för är det ju föga förvånande att attraktionen dör när det som attraherade är borta.


   
SvaraCitera

gissning:

du är 14-17 år

det går säkert över


   
SvaraCitera

Ja men tjena, jag har exakt samma problem. Det suger som in i helvete. Men man hittar en till slut. Jag gjorde de, fast han gillar ju såklart inte mig så. Han är den bästa någonsin, men omöjlig att få. But hey that's life.


   
SvaraCitera