Aviseringar
Rensa alla

Faller för min killkompis?


Ämnesstartare

Jag och en kille "träffades" på ett annat forum för fem månader sedan. Vi bytte msn med varandra för att han skulle hjälpa mig med en kille jag då var intresserad av och jag skulle hjälpa honom med tjejer (han var precis nybliven singel). Under sommarlovet började vi att prata med varandra oftare. Vi bestämde oss för att träffas och se på film. Vi sa båda att vi ville ha något "seriöst" i sommar. Det slutade med att vi hånglade och tog på varandra, men vi gick inte hela vägen. Efter det pratade vi varje dag. Han hörde av sig jätteofta och han gav mig komplimanger osv. Ex. när jag sa att jag skulle sova, sa han: sov sött, det borde ju vara lätt för dig. Sa också en gång att han tyckte att jag var jättesöt och var förvånad över att jag inte hade fått den där killen. Jag blev lite tillbakadragen, jag ville bara vara kompis med honom då. Han märkte nog det för han slutade med komplimangerna och det. Vi träffades igen för ett tag sedan och det slutade med att vi hade sex. Vi pratade en del efter det. Då har jag också signalerat att jag inte hade några känslor för honom.

Senast han sa att han skulle träffa en tjejkompis blev jag jättesvartsjuk. Han hör heller inte av sig varje dag längre. Nu inser jag att jag saknar honom, jag vill verkligen prata med honom varje dag, blir rastlös annars! Jag tror att jag börjar att falla för honom... hur ska jag signalera för honom att jag tycker om honom som mer än en kompis? Vill inte berätta rakt ut för jag vill inte förstöra vår vänskap. (Vi har bara msn- och smskontakt, då vi bor en bit ifrån varandra). Gillar han mig eller ville han bara ha något oseriöst för sommaren?

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Skicka den här till honom, budskapet kan ej bli tydligare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nja... jag vill nog vara lite mer diskret 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffas och fråga honom vad han vill med er. Säg sedan vad du vill med er. Går du reaktionslös därifrån så förtränga allt så fort som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här då, för att koncentrera mer på den fysiska aspekten. Det kanske kan ge lite hintar [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ännu bättre

det var allt jag hade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meloncitron:

Gillar han mig eller ville han bara ha något oseriöst för sommaren?

Verkar ju som att det var du som inte ville ha något seriöst, då du varit intim och sånt med honom när du starkt misstänkt att han hade känslor för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var han som först sa rakt ut att han inte ville ha något seriöst i sommar. Han har också tidigare sagt att han tycker att jag ska satsa på den där killen. Allt vi gjorde var på hans initiativ. Han har också sagt att han inte tycker att sex och kärlek har med varandra att göra. Jag tolkade det som att han var oseriös från början. Det var senare när han ville veta mer om mig och hörde av sig jämt som jag började att misstänka något. Jag blev lite ställd då. När man bara har träffats två gånger och tidigare varit helt inställd på en annan kille är det svårt att tänka sig något annat först.
Det är nu jag inser att jag kanske har känslor för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meloncitron:

Han har också sagt att han inte tycker att sex och kärlek har med varandra att göra.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

det var allt jag hade...

[love]


   
SvaraCitera