Aviseringar
Rensa alla

Faller på..


Ämnesstartare

När man har kommit till det steget i en relation då man skall ha sex, skulle ni tjejer kunna tänka er att dumpa en kille som ni tycker om pga av att han har liten snopp, är dålig i sängen osv? Skulle ni pratat om det? Hur hade ni agerat?[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

sockerdricka:

liten snopp

Bara resa sig och gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Bara resa sig och gå.

haha [bigsmile]

ed: hey ur a dude [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

När man har kommit till det steget i en relation då man skall ha sex, skulle ni tjejer kunna tänka er att dumpa en kille som ni tycker om pga av att han har liten snopp, är dålig i sängen osv? Skulle ni pratat om det? Hur hade ni agerat?

Nej, Om jag hade riktiga känslor för honom och var kär så skulle det inte spela någon roll. Det fysiska är inte lika viktigt som det mentala och känslomässiga för mig. Om jag är kär och vi har känslor för varandra så skulle det inte störa mig. 🙂

[love]

Dold text: Tror jag iaf, har aldrig varit i en sån situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

När man har kommit till det steget i en relation då man skall ha sex, skulle ni tjejer kunna tänka er att dumpa en kille som ni tycker om pga av att han har liten snopp, är dålig i sängen osv? Skulle ni pratat om det? Hur hade ni agerat?

Är han dålig i sängen är det ju ens plikt att göra något åt saken. Har han liten snopp kan man ju inte göra så mycket, men samtidigt spelar det ju inte så stor roll vid det laget. Gillar man grabben lär man ju kunna leva med det. Är man så storleksfixerad att man dumpar en kille enbart pga kukstorleken har man ju svåra issues i sitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är varför man försöker ha sex innan man blir tillsammans så man vet vad man ger sig in på ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek före kukstorlek. Går alltid att lära sig, så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Går alltid att lära sig, så att säga.

Går alltid att operera, så att säga. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Går alltid att operera, så att säga. [cute]

Men vad brutalt med en opererad kuk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Men vad brutalt med en opererad kuk [sad]

Japp! Och dyrt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte riktigt hur folk seriöst kan vara rädda för sånthär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag förstår inte riktigt hur folk seriöst kan vara rädda för sånthär.

För att vi blir mer och mer intellektuellt rövknullad och dumma i huvudet, för att inte tala om ytliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

För att vi blir mer och mer intellektuellt rövknullad och dumma i huvudet, för att inte tala om ytliga.

Heja världen! [party] [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Heja världen! [party] [cry]

Image
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera