Aviseringar
Rensa alla

Fallout 3


Jag är bra jävla skeptisk till att det kommer hålla samma standard som Fallout och Fallout 2. Hell Fallout Tactics kommer nog hålla högre standard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flippy:

Nope, men vad jag har i tankarna är om de tidigare spelen är någonting värt att lägga tid på?

Hädare! Fallout & Fallout 2 kommer alltid vara lika underbara att spela, speciellt med Resurrection modden.. [cool]
Image

I dont sleep:

Hell Fallout Tactics kommer nog hålla högre standard.

Tveksamt hörru [badgrin], men man får väll ta Fallout 3 med en nypa salt och se det run-of-the-mill shooter där man skjuter super mutants drösvis[rolleyes]

Saito:

Elder Scrolls-serien är jättebra:(

Sedan när har Oblivion ansetts vara ett bra rollspel? [censur] Dom har ju inte enst orkat släppa patchar som lägger till fler ansikten eller fixar dialogerna med NPC's [crazy]
Oblivion Review

WhoKnow:

de tyckte inte resten av världen dock, oblivion var väll top säljande

Det kan vi tacka deras Hype maskin för [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev så nostalgisk av en Fallout bild att jag blev tvungen att posta några fler...

Image

Image

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallout 2 är ett gudalikt rollspel, utan någon like. (Fin svenska jag vet, men det är ju fan sant!)

Aldrig träffat på något rollspel med så bra "stämning", rollspelande, quests, bakgrundsidéer som Fallout har. Fantastiskt.
WoW och andra MMORPG har ju sina fördelar då man kan vara social etc. men det blir bara grinding till slut. Fallout var riktig kvalitet.

Kommer ihåg första gången jag hittade Vault 13 och Vault 15 på F2.. hade ingen aning om att de verkligen fanns där. Fick någon extremt konstigt nostalgisk känsla från Fallout 1.. det var så likt. (Lät patetiskt men det var sant)

Edit: För att vara lite mer ontopic.. jag tror att det kommer bli ganska coolt. F3 alltså.. jag såg några screenshots på städer och om de kmr se ut så då jävlar kommer det bli coolt. Men jag vet inte med quests/stämning etc.. det får vi vänta och se.


   
SvaraCitera

WhoKnow:

de tyckte inte resten av världen dock, oblivion var väll top säljande

Det enda det bevisar är att folk är idioter. [y]


   
SvaraCitera

Arthur89:

Sedan när har Oblivion ansetts vara ett bra rollspel? [censur] Dom har ju inte enst orkat släppa patchar som lägger till fler ansikten eller fixar dialogerna med NPC's [crazy]

Moddar ftw?[zzz]


   
SvaraCitera

ska väl skaffa ny dator när det kommer ut, så att jag kan spela det. en anledning god som någon att uppdatera skiten.


   
SvaraCitera

TZ Arietis:

Det enda det bevisar är att folk är idioter.

för att folk inte tycker exakt samma som du elle?


   
SvaraCitera

WhoKnow:

för att folk inte tycker exakt samma som du elle?

Ja, för jag är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saito:

Moddar ftw?

Vilket bevisar vilka ashålor Bethesda är! Gör ett halvdåligt skitspel och vänta sedan på att moddarna gör ett rejält spel av det [tired]

Se bara på The Witcher.. där håller utvecklarna på att skapa en ny stor version av det som lägger till många fler ansikten, röstskådespelare, etc [rolleyes][cool]


   
SvaraCitera

Arthur89:

Vilket bevisar vilka ashålor Bethesda är! Gör ett halvdåligt skitspel och vänta sedan på att moddarna gör ett rejält spel av det [tired]

Så du säger att Bethesda är dåliga spelskapare för att de gör det fritt för andra att modifiera deras spel?
Att man anser att karaktärerna är fula osv är någonting subjektivt, men de har försökt sitt bästa för att värna för de flesta. Jag förstår inte att du ens kan anse att det är en dålig sak att de värnar om spelcommunityt och låter dem använda sig så extensivt av deras spelmotor.

Arthur89:

Se bara på The Witcher.. där håller utvecklarna på att skapa en ny stor version av det som lägger till många fler ansikten, röstskådespelare, etc [rolleyes][cool]

Witcher är ju ett överhypat skitspel så jag bryr mig inte om det.


   
SvaraCitera

Ta Bethesda istället för HASCH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saito:

Så du säger att Bethesda är dåliga spelskapare för att de gör det fritt för andra att modifiera deras spel?

Elias:

Gör ett halvdåligt skitspel och vänta sedan på att moddarna gör ett rejält spel av det

Jag säger att Bethesda är dåliga spelskapare för det gör ett dåligt spel och förväntar sig sedan att andra ska modifiera deras spel så det blir ett bra spel tillslut.

Saito:

Witcher är ju ett överhypat skitspel så jag bryr mig inte om det.

Om du anser att The Witcher är ett överhypad skitspel så kan du ju inte tycka om Oblivion för fem öre då det är noll variation i det spelet och man tappar intresset efter fem skunder [rolleyes]

On topic: Lite bilder på Fallout 3!

Nya Pip-boy
Image

Vault Dwellern skjuter en mutant!:O
Image

den enda kompanjonen i spelet?
Image

Här ser vi en liten del av skyddsvalvet :]]
Image

...
Image

Image


   
SvaraCitera

Jag vet faktiskt inte hur spelet kommer att bli, men självklart har jag ett hopp om att det blir ruskigt bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ser ju faktiskt inte helt för jävligt ut, men det är synd att de har flyttat det till östkusten... Fallout hör hemma i Sunny California. =)


   
SvaraCitera