Aviseringar
Rensa alla

Fallout


Ämnesstartare

yes då har man fallout det kommer i mon men jag har det nu fy fan vad bra det är =) ville bara dela med mig av det till alla er gamers[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Fallout kom väl igår? Väntar fortfarande på mitt ex från kanada, lär komma i veckan. Bra spel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej nej det kommer i mon till sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska strax plocka upp det =)


   
SvaraCitera

Klarat det [cool]

Ska spela igenom 1an och 2an som är bättre [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara kommit ett par timmar in i det och tycker det är oerhört kul, VATS funkar utmärkt och var inte alls lika repetitivt som jag trodde. Vapnen är rätt så tråkiga än så länge men det tog ett tag att få kul vapen i Oblivion också så jag har tålamod. Många säger det är Oblivion med vapen, jag säger det är vad Oblivion borde varit med vapen.

Det här är min karaktär btw

Image


   
SvaraCitera

Äntligen [party]


   
SvaraCitera

Do want.


   
SvaraCitera

Snart nere, går inte kvickt på piratebay 🙂


   
SvaraCitera

Tycker det såg grymt tråkigt ut, kanske får orka mig gå några meter och testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Snart nere, går inte kvickt på piratebay 🙂

Fan ta folk som laddar ner spel, dom förstår inte dom skjuter sig själv i foten.


   
SvaraCitera

Brutus32:

Fan ta folk som laddar ner spel, dom förstår inte dom skjuter sig själv i foten

Dra upp vilken poll som helst, anonym eller inte, pirater spenderar inte mindre pengar än dom skulle annars bara för att dom kan ladda ner saker.


   
SvaraCitera

Brutus32:

Fan ta folk som laddar ner spel, dom förstår inte dom skjuter sig själv i foten.

Vad ska jag göra då, jag har fan inte råd med att lägga minst tusen spänn i månaden på datorspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Klarat det

Redan? Nu förstår jag var prion ligger =)

DeathOrGlory:

Ska spela igenom 1an och 2an som är bättre

Började köra ettan igen för ett tag sedan men orkade inte komma in i det. Jag tänkte fråga varför de förra var bättre, men jag kom på att jag inte vill höra innat jag själv lirat det tredje. Istället håller jag med i förväg, för att vara på säkra sidan.

Måste bara hinna maxa Fable 2, sen Fallout 3... och sen Dead Space... Blir inte mycket fritid i höst...


   
SvaraCitera

de blir inge fallout för mig inte, har redan köpt far cry 2 och snart blir det gears of war 2 också


   
SvaraCitera