Aviseringar
Rensa alla

Falsk identitet (Dålig fantasi på trådnamn)


Ämnesstartare

vaffö haru bild på dig då??? du ser ju inte särskillt bra ut o det e du stolt över eller?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hänvisar till länken. Bilddagboken är full av tjejer som utger sig att vara emocore-brudar från USA. Ganska fjantigt. När man fyllt 16 tycker jag att man borde veta bättre.

Och jag tyckte att jag har för mycket fritid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ämnet eller jag? Jag gör inte det här ofta you know, var snell[sad]

nej inte du<3
fucking bruden på bdb
eller snubben :s
alla som kommenterat e lixom anonyma [rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes] UNDRAR WHY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Själv kommer jag aldrig förstå nöjet med att sitta och glo på folk på bilddagboken.

Jag blev less på UM för länge sen, att hänga på Newgrounds och Flashback fungerar inte för mig:(

F ö så kan man ibland hitta snygga och/eller intressanta människor där. Gäller bara att sålla igenom all fjortisbullshit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

du ser ju inte särskillt bra ut o det e du stolt över eller?????

HAN ÄR SÖT DIN BÖG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag blev less på UM för länge sen, att hänga på Newgrounds och Flashback fungerar inte för mig:(

Läs en bok 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

vaffö haru bild på dig då??? du ser ju inte särskillt bra ut o det e du stolt över eller?????

Jag tycker jag är skitsnygg. Du har dock ingen bild på digsjälv så jag antar att du är fulare än Rocky Dennis.

ohYEA_:

nej inte du<3
fucking bruden på bdb
eller snubben :s
alla som kommenterat e lixom anonyma [rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes] UNDRAR WHY

-fniss-[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Och jag tyckte att jag har för mycket fritid.

Man kan aldrig ha för mycket fritid. Jag funderar på att ägna all min tid till att sova.
The exciting adventures of BED MAN. Oja<3

zigenare:

HAN ÄR SÖT DIN BÖG

Puss[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag tycker jag är skitsnygg. Du har dock ingen bild på digsjälv

du är bara en vanlig svensk snubbe som ser helt vanlig ut, du är ignenting, sorry...stackars dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

du är bara en vanlig svensk snubbe som ser helt vanlig ut, du är ignenting, sorry...stackars dig

-tar åt mig och gråter-

Now gtfo my thread, drägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Now gtfo my thread, drägg

det är du som ser ut som ett drägg tycker jag...o vad händer annars om jag inte går, ska du kalla på din mamma eller, heeheheheheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

det är du som ser ut som ett drägg tycker jag...o vad händer annars om jag inte går, ska du kalla på din mamma eller, heeheheheheheh

Nä, jag bor olikt dig inte kvar hemma hos min mamma. Däremot så tänkte jag anmäla dig för att du driver min tråd åt fel håll. Typ nu.

ANMÄL MISSBRUK

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

du är bara en vanlig svensk snubbe som ser helt vanlig ut, du är ignenting, sorry...stackars dig

Haha, som att du skulle vara nått mer? [zzz]
Gå och lägg dig för fan!
Och lär dig citera...

OCH LÄR DIG STAVA! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan lära dig stava, det heter "något" och stavas "nåt", vem borde lära sig?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

du kan lära dig stava, det heter "något" och stavas "nåt", vem borde lära sig?????

Stavning kan du diskutera någon annanstans, håll dig till ämnet.


   
SvaraCitera