Aviseringar
Rensa alla

Falska kompisar?


Ämnesstartare

Craigan:

utnyttjad ibland men tror inte dom har haft baktanken att utnyttja mig men t.ex.

jag skulle köpa H gav pengarna till en kompis som skulle köpa men jag fick inget, inte mina pengar eller h ....
där rök 2 tusen. [mad] JAG VILL GRÅTA AV ILSKA MEN JAG KAN INTE


   
SvaraCitera

Inte vad jag vet[smile]


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

pommefrittes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dem utnyttjar väl mig genom att dem jämt frågar mig om några frågor i skolan(som i längden blir oändligt) bara för att dem själva inte orkar lära sig det.
Dem säger att dem inte ska ut i helgen och festa men ända sen nästa vecka så är allt man hör hur roligt och hur fulla dem var på krogen.
Dem lånar pengar av en som man får tbk efter några månader om man tjatar ca 3 gånger om dan.
Snackar skit bakom ens rygg!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

Dem lånar pengar av en som man får tbk efter några månader om man tjatar ca 3 gånger om dan.
Snackar skit bakom ens rygg!!

ush!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men typ alla mina jobbarkompisar är falska.. snackar skit bakom ryggen på en och smörar dagen efter. fast det gör jag iofs mot dem åxå så har väl inget att klaga på.


   
SvaraCitera

Japp, känner att 99% av alla vänner jag haft har varit falska biatches [smile] finns bara 1 eller 2 som jag har känt att jag kan lita på.

Falsk för mig innebär att personen är skitsnäll mot mig i början, allt är frid & fröjd & vi har jättekul, men sen plötsligt börjar man bli hatad utan någon jävla anledning alls. Personen börjar dölja saker för en, försöker få en att framstå som dum & fäller dryga kommentarer.

Det värsta är att jag verkar dra till mig såna där jävlar, så jag blir ju jävligt besviken när någon jag trodde var en riktig vän visar sig vara så där. [tard]


   
SvaraCitera

Jag har ingen falsk kompis nu. Men jag hade för 5 år sen. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Har inga omkring mig som jag anser som falska på något sätt, tror jag beror på att jag är otroligt mycket på min vakt hela tiden.
Är väldigt svårt att komma in i min umgängeskrets om man säger så 😛
Kanske lite för svårt.. håller mig väldigt sluten mot de flesta och är ingen person som kan direkt bara babla ut vad jag känner och tycker rätt upp och ner.
Det positiva är väll att jag har typ inga psykiska "skador" eller nåt ifrån mina kompisar.
Det negativa är just det där att jag kan verka otroligt kall och kanske till och med apatisk emot människor, även fast jag blir jäkligt glad då någon helt okänd person tar kontakt med en så är jag alltid på min vakt 😛


   
SvaraCitera

Nah.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera