Aviseringar
Rensa alla

falskt facebook konto, lärare ska ringa hem ( tror jag )


hur gammal är du? frågar ärligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:
hur gammal är du? frågar ärligt

14 fyller 15 i april , går i 8:an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:

man ska ändå inte skriva fula saker! Låter som något en 10 åring skulle göra. >:

nej jag vet , men det var mina kompisar som gjorde det, jag sa själv till dom att jag tyckte att dom skulle sluta . 😛


   
SvaraCitera

AlbinPök: nej jag vet , men det var mina kompisar som gjorde det, jag sa själv till dom att jag tyckte att dom skulle sluta . 😛

"Jag sa att det inte bara varit jag som skrivit fula saker från kontot, " vilket betyder att du också har skrivit elaka saker.


   
SvaraCitera

Jävla feg du är som ej vågar skriva fula saker till folk från ditt egna konto.. Väx upp och skaffa lite stake för fan.   

Vad talar vi om för fula saker förresten??  Har du skrivit fula saker till folk som inte förtjänar det så håller jag tummarna för att snuten plockar in dig, ditt lilla kräk. 


   
SvaraCitera

Helvete, du är inte ens straffmyndig.. Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:
Helvete, du är inte ens straffmyndig.. Ledsen

men böter kan han få? det förtjänar han isåfall! Om det är något riktigt elakt som pågått. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme ned

S3ON:
Jävla feg du är som ej vågar skriva fula saker till folk från ditt egna konto.. Väx upp och skaffa lite stake för fan.   

Vad talar vi om för fula saker förresten??  Har du skrivit fula saker till folk som inte förtjänar det så håller jag tummarna för att snuten plockar in dig, ditt lilla kräk. 

du har ju verkligen läst allt... Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:

"Jag sa att det inte bara varit jag som skrivit fula saker från kontot, " vilket betyder att du också har skrivit elaka saker.

mm , men jag fick skriva om allt snabbt, så har skrivit lite fel och så, har ju förklarat flera gånger att jag inte skrivit nåt taskigt, och det som skrivits av mina kompisar är inget som är jätte taskigt lol, jag vill inta tjalla på mina kompisar..


   
SvaraCitera

AlbinPök:

mm , men jag fick skriva om allt snabbt, så har skrivit lite fel och så, har ju förklarat flera gånger att jag inte skrivit nåt taskigt, och det som skrivits av mina kompisar är inget som är jätte taskigt lol

hm, vet inte hur mycket jag tror på det där men men :s


   
SvaraCitera

AlbinPök:

14 fyller 15 i april , går i 8:an

så pass. dagens ungdom alltså. Vad får du ut av att skriva fula saker från ett fejkkonto? Sen är det ju irriterande korkat att använda sin egen mejl om man väl känner att det är något man vill lägga sin tid på ...

näh men allvar har du någon aning om varför din lärare vill prata med dina päron? alltså, vet att du vet .. men förstår du?


   
SvaraCitera

AlbinPök:
Tumme ned
du har ju verkligen läst allt... Tumme ned

Det var du som skapade kontot, men dina kompisar som utnyttjade det genom att skriva fula saker? Jag är ledsen, men eftersom du skapade kontot ansvarar du också för vilka som får tillgång till det och inte..       


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det var du som skapade kontot, men dina kompisar som utnyttjade det genom att skriva fula saker? Jag är ledsen, men eftersom du skapade kontot ansvarar du också för vilka som får tillgång till det och inte..       

yes det har du rätt i :/


   
SvaraCitera

AlbinPök:

yes det har du rätt i :/

Man lär sig utav misstagen.. Var glad att du ej är 15 år fyllda ännu.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man lär sig utav misstagen.. Var glad att du ej är 15 år fyllda ännu.. 

mm det som är gjort är gjort,  jag kommer iaf aldrig skapa nåt falskt konto igen 😛


   
SvaraCitera