Aviseringar
Rensa alla

familjehem??


S3ON:

Hur dum upplever du att jag är egentligen på en skala om man får fråga?

Om du inte fattar att det finns flera anledningar än så så är du väl ganska väldigt dum.


   
SvaraCitera

isola:

Om du inte fattar att det finns flera anledningar än så så är du väl ganska väldigt dum.

Det framgick inte i föregående inlägget mitt eller? [tired]


   
SvaraCitera

S3ON:

Det framgick inte i föregående inlägget mitt eller? [tired]

Tydligen inte.


   
SvaraCitera

Uj. Tror detmåste till en bättre kontroll av familjerna som öppnar sina hem, tycker många verkar vara direkt olämpliga


   
SvaraCitera

isola:

Tydligen inte.

Ja må ha svårigheter med att uttrycka saker & ting i ord ibland pga dåligt ordförråd som leder till missförstånd, men känns som att vem som helst borde begripa sig på det där inlägget.. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja må ha svårigheter med att uttrycka saker & ting i ord ibland pga dåligt ordförråd som leder till missförstånd, men känns som att vem som helst borde begripa sig på det där inlägget.. [smile]

S3ON:

Vad kan det då varit pga.. [rolleyes][n]

Tolkas som att du inte kommer på ngt annat.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Uj. Tror detmåste till en bättre kontroll av familjerna som öppnar sina hem, tycker många verkar vara direkt olämpliga

Ja verkligen. Fler oanmälda besök måste göras.


   
SvaraCitera

isola:

Tolkas som att du inte kommer på ngt annat.

Kan det inte tolkas som om man kommer på en jävla massa anledningar men ej kan peka ut någon specifik pga för lite förinformation om personen i fråga också?


   
SvaraCitera

S3ON:

Kan det inte tolkas som om man kommer på en jävla massa anledningar men ej kan peka ut någon specifik pga för lite förinformation om personen i fråga också?

Du har väl inte fått någon info av mig som tyder på missbruk heller? Men ja det är ju den vanligaste anledningen så den kändes väl närmast till hands att gissa på. Moving on.


   
SvaraCitera

Rent generellt är det förmodligen bättre i Sverige än i USA, men:


   
SvaraCitera

Extremt dåliga erfarenheter, kan tilläggas. Fler oanmälda besök måste verkligen göras, och det bör finnas en gräns för hur många barn familjen får ta hand om.


   
SvaraCitera