Aviseringar
Rensa alla

Fan är det för fel på tjejer?


Du är väl för bra för dom ^^ 


   
SvaraCitera

Edit: Eftersom moderator miceparade bett mig förtydliga mitt inlägg och klargöra att det är jag som tycker det jag tyckte får jag göra detta. "var noga med att understryka att dessa är dina åsikter och ej ett allmängiltigt faktum", skrev hen. Alltså: Det är min åsikt som framgår i mitt egna inlägg och det är alltså jag som tyckte det jag tyckte i mitt inlägg. Det som jag beskrev i mitt egna inlägg ska inte tolkas som allmänt faktum utan bara som min åsikt. Alltså: Det jag skrev i mitt inlägg var mina egna åsikter och det jag tyckte i inlägget var alltså bara det jag tyckte, så att ingen missförstod.

Några klagade förövrigt på att jag drog alla kvinnor över en kam vilket jag inte gjorde. Jag pratade i generella termer och skrev ganska tydligt "de flesta", "generellt" och "många kvinnor"

Mitt ursprungliga inlägg: 

Många kvinnor är helt enkelt psykiskt sjuka och har stora problem med att förstå sina egna känslor vilket du fått smaka på i dina relationer med kvinnor. Oberäkneliga i det att dem i ena sekunden kan visa upp stort intresse för att i nästa sekund vara helt avståndstagande. Kvinnor är helt enkelt inte lika enkla att förstå och att ha att göra med som oss män, men det är väl också någonstans det som är tjusningen med kvinnor och anledningen till att vi män ständigt går och förälskar oss i dessa varelser. Du kan ha med dig att det inte är ditt fel utan att tjejer i regel är oberäkneliga. Fortsätta kämpa på och hoppas att du träffar en kvinna som inte är lika psykiskt sjuk som de flesta kvinnorna är eller helt enkelt strunta i kvinnorna och istället satsa på att bli homosexuell. Lycka till i vilket fall som helst!


   
SvaraCitera

NiklasW:
        
      

åh du är så sorglig 🙁 lol


   
SvaraCitera

kukoxo:

åh du är så sorglig 🙁 lol

Intressant. Vi alla har åsikter om det mesta. Jag anser exempelvis att du är oerhört korkad. Men det är knappast något som jag väljer att skriva då det knappast gynnar diskussionen. ":( lol".


   
SvaraCitera

NiklasW:

Intressant. Vi alla har åsikter om det mesta. Jag anser exempelvis att du är oerhört korkad. Men det är knappast något som jag väljer att skriva då det knappast gynnar diskussionen. ":( lol".

naw. det blir ju värre för varje inlägg du skriver 🙁


   
SvaraCitera

kukoxo:

naw. det blir ju värre för varje inlägg du skriver 🙁

Okej!


   
SvaraCitera

borde göra 1 studie om misogyny och rasism går ihop. i samband med ens sexliv


   
SvaraCitera

du låter som min pappa


   
SvaraCitera

Fråga dem?


   
SvaraCitera

tror också dom är psykiskt sjuka


   
SvaraCitera

ennie:

tror också dom är psykiskt sjuka

Äntligen håller vi med varandra!


   
SvaraCitera

NiklasW:

Äntligen håller vi med varandra!

haha ja. verkar som det mest är killar som vill vara ihop, men tjejerna utnyttjar dom och låtsas vara intresserade, tappar intresset elr sånt 🙁 sjuka


   
SvaraCitera

Känner verkligen igen det där! Tjejer är hormonrubbade och ska altid dra sig ur alternativt kommer cockblockern och sabbar allt man blir ju galen! Tjejer skaffar killar jämt och ständigt men vad har de killarna egentligen? Tur?

Vi borde slå oss ihop du och jag.


   
SvaraCitera
mynona

NiklasW: Oberäkneliga i det att dem i ena sekunden kan visa upp stort intresse för att i nästa sekund vara helt avståndstagande. Kvinnor är helt enkelt inte lika enkla att förstå och att ha att göra med som oss

Tror du inte att personer som är intresserade av killar anser samma sak om dem? 


   
SvaraCitera

mynona:

Tror du inte att personer som är intresserade av killar anser samma sak om dem? 

Nej, absolut inte i samma utsträckning iallafall.


   
SvaraCitera