Aviseringar
Rensa alla

fan,åkte fast idag...


Ämnesstartare

brukar alltid slänga ner en massa saker utan att använda maskinen i påsen på ica maxi... ooooooooooooooooops kassan var trasig så var tvungen att lägga upp varorna på rullbandet

pinigt,men sa att jag var nybörjare & spela dum...hähähähä[crazy][crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Diskussionsunderlag; Vad kan man laga för rätter med kokosmjölk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad kan man laga för rätter med kokosmjölk?

Thaigryta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, köpte en massa konstiga saker. Hur starka såser som helst från thaihyllan. Måste använda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

stark

Angelize:

mat

euuw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Diskussionsunderlag; Vad kan man laga för rätter med kokosmjölk?

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Mat och Dryck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Diskussionsunderlag; Vad kan man laga för rätter med kokosmjölk?

xDD <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ som jag [crazy]
står det inte pris på varan skriver jag in nåt random ist för att ringa o kolla om det e så lr ett annat [crazy]


   
SvaraCitera

Angelize:

brukar alltid slänga ner en massa saker utan att använda maskinen i påsen på ica maxi... ooooooooooooooooops kassan var trasig så var tvungen att lägga upp varorna på rullbandet

HAHAH jag brukar göra så typ fast på själv scanning!!! typ tar massa naturgodis och slår in som typ potatis i lösvikt så kostar det typ 1 kr för 1 kg [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

HAHAH jag brukar göra så typ fast på själv scanning!!! typ tar massa naturgodis och slår in som typ potatis i lösvikt så kostar det typ 1 kr för 1 kg [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Ja, det är ju det jag alltid gör när jag scannar. Har aldrig "åkt fast" förrän igår. [tard]


   
SvaraCitera

Angelize:

Ja, det är ju det jag alltid gör när jag scannar. Har aldrig "åkt fast" förrän igår. [tard]

Otur!!

men vist känner man sig busig och styggg [badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjuv [crazy]

hur många tror du inte spelar nybörjare idag hahu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

men vist känner man sig busig och styggg [badgrin][badgrin]

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm brukar alltid slänga ner ansiktskrämer LR tabletter typ omega3 sånt är tråkigt att lägga pengar på[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera