Aviseringar
Rensa alla

Fan... haha, dör...


Ämnesstartare

Min granne är helt galen. Jag spelar lite musik men basen är jättehög (jag vet inte hur man fixar det...) så han kom och plingade på (öppnade inte men stängde av musiken.)
Men nu så satte jag på igen (lägre!) och så kom han igen. :S Hur orkar man ens
Det är FREDAG och inte fan har han klagat förr...

Tror det var grannen som plinga på iaf.


   
Citera
Ämnesetiketter

fyfan , stör mig så in i häll-vete på såna grannar


   
SvaraCitera

Om jag över huvud taget har subwoofern på hör man hur grannarna börjar stampa i golvet argt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Om jag över huvud taget har subwoofern på hör man hur grannarna börjar stampa i golvet argt. [smile]

Ärligt? Min subwoofer kostade ju fna 6k, ofta jag inte kommer använda den om jag bor i lägenhet sen [sad]


   
SvaraCitera

därför bor man i villa 🙂
du kan flytta in i mitt rum för ynka 2000kr i månaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni inte tider då det är tillåtet att föra oljud? För om du håller dig till reglerna kan dom gott gå och bajsa sig själva i käften o gurgla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Har ni inte tider då det är tillåtet att föra oljud? För om du håller dig till reglerna kan dom gått gå och bajsa sig själva i käften o gurgla.

Jo till 22:00 tror jag. Smart!!! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jo till 22:00 tror jag. Smart!!! [crazy]

Haha töntiga grannar då asså [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Haha töntiga grannar då asså [tard]

Men han säger att man inte ens hör musiken, man hör bara basen. Min bas är hur hög som helst även fast jag har på lägsta på själva högtalaren. Skumt som fan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men han säger att man inte ens hör musiken, man hör bara basen. Min bas är hur hög som helst även fast jag har på lägsta på själva högtalaren. Skumt som fan...

Kan inte 1 skit om sånt, ställ den på 1 kudd? Sänk i mjukvaran?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Kan inte 1 skit om sånt, ställ den på 1 kudd? Sänk i mjukvaran?

Vet inte!!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ärligt? Min subwoofer kostade ju fna 6k, ofta jag inte kommer använda den om jag bor i lägenhet sen [sad]

Hmm, så länge du inte är konflikträdd är det lugnt. (Borde inte heller vara ett problem så länge dina grannar inte kan tåla lite oljud, speciellt om du kör, säg 1.5-2 timmar per dag)

Mitt problem är att jag ärligt tror att han skulle kunna slå mig om vi träffades. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera