Aviseringar
Rensa alla

fan i helvetes jävla horskap


Ämnesstartare

Underlig:

Nej precis, men det behöver ju inte förstöra ett förhållande.

exakt vad jag menar 🙂
Men tänk om,vi säger att det är en tjej som var "otrogen" genom att fyllestrula med någon annan.. killen hade veckan innan sagt att han började bli kär i tjejen, så går hon och gör såhär? risken finns väl att han börjar se ner på henne och hans känslor försvinner? och isåfall, hur räddar tjejen förhållandet..?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

okej jag låter som typ carrie i sex and the city, med alla henne jävla frågor.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

förhållandet

Jag fattar verkligen ingenting av det du skrev.


   
SvaraCitera

"hejdå asshole"
klarar mig utan dig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säga upp bekantskapen med båda två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jag fattar verkligen ingenting av det du skrev

men åh! en kille + en tjej= ett förhållande.
tjejen strular med en annan= otrogen
Killen blir sårad. Och risken finns att hans känslor för henne börjar försvinna och han börjar se ner på henne, HUR kan bruden rädda förhållandet isåfall? hur kan hon gottgöra honom? så att allt blir som förrut..............förstår du...?haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

varför låser folk jämt dörren när jag går ut på en cigg för?

Dubbel - [bigsmile]


   
SvaraCitera

skulle slå honom i efterskott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Slå honom


   
SvaraCitera

skumgummiboll:

tvivlar på att jesus är din idol lilleee pojkeen!

Han är väl allas? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

något förtroende skulle ju inte finnas iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

hur skulle ni reagera om eran pojk/flickvän på fyllan strulade med en gemensam kompis när du inte var där????

Jag skulle säga att han/hon skulle sluta dricka om han/hon inte kunde kontrollera sig. Iallafall inte om det var min pojkvän.
Jag skulle nog inte göra slut, men jag skulle ställa ett ultimatum. Om du inte vet riktigt vad du gör när du dricker, drick inte!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

HUR kan bruden rädda förhållandet isåfall? hur kan hon gottgöra honom? så att allt blir som förrut..............förstår du...?haha

Ahaa, ingen aning. Beror ju på individerna som är inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Fan, fick inte joina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

hur skulle ni reagera om eran pojk/flickvän på fyllan strulade med en gemensam kompis när du inte var där????

skulle high-five:a min kompis för att ha scorat en sån heting. samma med flickvännen tror jag för jag har bara heta kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Dubbel -

Awesome. [cool][cool]


   
SvaraCitera