Aviseringar
Rensa alla

Fan jävla UM jag har ju glömt att spela WoW idag! [cry][mad]


Ämnesstartare

Chryseus:

Minnen

God'ol Maly... [love]
Fast gillade TBC mycket mer, även fast WOTLKs första content var ganska nice 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Datorspel och TV-spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Fast gillade TBC mycket mer, även fast WOTLKs första content var ganska nice 😛

Inget gick upp emot när man gjorde progress i AQ40 och Naxx40 på den gamla goda tiden. C'thun! TBC spårade ur och WOTLK också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Inget gick upp emot när man gjorde progress i AQ40 och Naxx40 på den gamla goda tiden. C'thun! TBC spårade ur och WOTLK också...

Fick aldrig tillfälle att spela under Vanilla... Så kan inte jämföra... Men från vad jag hört, var det det bästa by far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Fick aldrig tillfälle att spela under Vanilla... Så kan inte jämföra... Men från vad jag hört, var det det bästa by far.

Nej men det är väl så att oavsett när man börjar så tycker man själv att det första är det roligaste. Ditt TBC är antagligen som mitt Vanilla. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Maybe... Men säg mig först, vilket är det mest awesome djuret på planeten?

Godzilla?

Rejmond D Röjter:

God'ol Maly...
Fast gillade TBC mycket mer, även fast WOTLKs första content var ganska nice 😛

TBC var bäst. Mount Hyjal<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Nej men det är väl så att oavsett när man börjar så tycker man själv att det första är det roligaste. Ditt TBC är antagligen som mitt Vanilla. [smile]

Möjligt, men jag önskar att jag fått spela under Vanilla, efter vad jag hört så tycker jag det låter som det roligaste, och mest retard-fria, eftersom man fick slita mycket mer för att komma någon vart...
Nu för tiden kan man dinga 80, och dagen efter vara full epic (Och kan bara säga i förbigående att det hänt mig) -.-
Om man tittar på vilken skillnad det är så ser man ju hur mycker utför det gått, allt för att få fler spelare, vilket leder till att fler och fler retards börjar... MEN det spelar ju ingen roll längre ju! Eftersom det knappt finns några tacs längre >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Godzilla?

!!! FAIL !!! [cry]
Rätt svar är Björn!! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

!!! FAIL !!!
Rätt svar är Björn!!

Okej det kan jag faktiskt hålla med om, annars gillar jag inte djur direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Nu för tiden kan man dinga 80, och dagen efter vara full epic (Och kan bara säga i förbigående att det hänt mig) -.-

Precis! Innan tog det ju flera månader innan man fick full epic om man nötte 5 dagar i veckan med 39 andra. Att få hela tier2 under progress i BWL tog nog 3 månader för mig.

Det enda positiva är att om man vill vara med i en bra guild nu så kan man inte slacka. Det fanns alltid folk som slackade under 40-raiderna utan att det märktes märkvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

annars gillar jag inte djur direkt.

Det är ok, så länge du fattar att björnen är allsmäktig så spelar det ingen roll [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu får man lika bra gear av heroics som av 25 man ulduar. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Det är ok, så länge du fattar att björnen är allsmäktig så spelar det ingen roll

Jag är feraldruid. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det enda positiva är att om man vill vara med i en bra guild nu så kan man inte slacka. Det fanns alltid folk som slackade under 40-raiderna utan att det märktes märkvärt.

Kan nog stämma... Men önskar fortfarande att man kunde varit med under Vanilla... Fan vad nice, var det inte så att BRD Tog typ en dag att cleara, för att man sen skulle kunna gå MC? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag är feraldruid. [blush]

Najz, du vet vad som gäller alright [wink]


   
SvaraCitera