Aviseringar
Rensa alla

Fan, jag vill veta vad han heter!


Ämnesstartare

Till att börja med kan jag efterlysa snubben som jag kmr skriva om här, plzz come to me!!!

Iaf han här snubben (jag vet inte vad han heter) e hvitfeldtskas snyggaste och coolaste kille [bigsmile] jag har sett honom lite dåd och då de senaste fem veckorna och jag vet att han e estatare och att han spelar gitarr genom att observa honom. MEN jag har aldrig fått chansen att prata med honom för varje gng jag ser honom har jag lektion eller nåt sånt, så jag måste sticka, med andra ord har jag inte fått chansen att sncka med honom (än..) varje gng vi ses stirrar jag ner honom och han stirrar tillbaka med en undrande blick.

but wtf am i going to dooo????? jag vill iaf veta vad han heter, snart! skolkatalogen kmr inte förän några veckor[sad]

så om nån känner honom eller vet vad han heter, tell me! (jag e inte en stalker btw[crazy])


   
Citera
Ämnesstartare

Säg Hej bara.
Jag tycker inte det är konstigt,bara skoj........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja med att säga hej.. inget onormalt i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Säg Hej bara.

jag har gjort det, när jag springer förbi[crazy] jag har en känsla av att han tkr jag e ganska creepy[wink] jag e ju inte direkt "normal" varken utseende mässigt eller personligt liksom [bigsmile]


   
SvaraCitera

Kolla skolkatalogen när den kommer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag har gjort det, när jag springer förbi[crazy] jag har en känsla av att han tkr jag e ganska creepy[wink] jag e ju inte direkt "normal" varken utseende mässigt eller personligt liksom [bigsmile]

Är du en kille? Tänk på att han med största sannolikhet ej är gay


   
SvaraCitera

Angelize:

Tänk på att han med största sannolikhet ej är gay

Varför skall man tänka på det, är han inte gay lär det väl märkas så småningom. Och chansen att han är homo eller bisexuell är 1/10, dvs ganska bra odds [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17% av världsbefolkningen e faktiskt gay [love]


   
SvaraCitera