Aviseringar
Rensa alla

Fan mitt liv på riktigt alltså


Ämnesstartare

Jag orkar inte. Thylane Blondeau är världens vackraste tjej och har nu ett kontrakt med IMG Models. Hon är redan en supermodell i princip. Varför sitter jag här så värdelös? Varför är inte jag henne?


   
Citera

För att du inte är född till modell kanske? jag vet inte men du blir ju inte värdelös för att du inte är modell. Om du vill bli modell så gärna sök eget kontrakt till typ nån kläd affär H&M,Cubus något i den stilen. vet inte riktig hur det funkar och så vet inte riktig vad jag ska skriva heller så :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
För att du inte är född till modell kanske? jag vet inte men du blir ju inte värdelös för att du inte är modell. 

Men hon har ett liv vi vardagliga människor bara drömmer om. Varför har inte jag ett sånt liv?


   
SvaraCitera

sessan707997:

Men hon har ett liv vi vardagliga människor bara drömmer om. Varför har inte jag ett sånt liv?

För att alla inte är födda till modeller vissa har ett speciell look som mode branshen letar efter som sagt du kan ju alltid ansöka till någon affär som modell vet inte riktig hur de funkar som sagt  :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:

För att alla inte är födda till modeller vissa har ett speciell look som mode branshen letar efter som sagt du kan ju alltid ansöka till någon affär som modell vet inte riktig hur de funkar som sagt  :/

Men det är inte det som är grejen. Hon kommer ju antagligen bli en gigantisk supermodell medan jag sitter här och kommer aldrig bli något speciellt alls.


   
SvaraCitera

sessan707997:

Men det är inte det som är grejen. Hon kommer ju antagligen bli en gigantisk supermodell medan jag sitter här och kommer aldrig bli något speciellt alls.

Finns mycket som är bättre än att vara modell, faktiskt så skulle jag tro att det är ett jävla skit jobb.


   
SvaraCitera

sessan707997:

Men det är inte det som är grejen. Hon kommer ju antagligen bli en gigantisk supermodell medan jag sitter här och kommer aldrig bli något speciellt alls.

Men bli någonting speciellt då hitta någonting annat om du själv inte tror att du skulle kunna bli modell eller nåt. Förklaringen till varför just hon är känd eller vad man ska säga är ganska enkel vissa föds till ett liv andra föds till ett annat finns inte så mycket att göra åt saken.


   
SvaraCitera
time
 time

Alla kan få ett sånt liv om de vill - om det nu är glamour du är ute efter - men det krävs hårt jobb och engagemang. Nu råkade hon ha turen att födas in i en familj som verkligen jobbat upp sig, men om du satsar hårt och tror på dig själv kanske du någon gång får barn som har turen att födas in i DIN lyckade familj! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:

Men bli någonting speciellt då hitta någonting annat om du själv inte tror att du skulle kunna bli modell eller nåt. Förklaringen till varför just hon är känd eller vad man ska säga är ganska enkel vissa föds till ett liv andra föds till ett annat finns inte så mycket att göra åt saken.

🙁


   
SvaraCitera

Time förklarade bättre hur jag menade så läs den istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Alla kan få ett sånt liv om de vill - om det nu är glamour du är ute efter - men det krävs hårt jobb och engagemang. Nu råkade hon ha turen att födas in i en familj som verkligen jobbat upp sig, men om du satsar hårt och tror på dig själv kanske du någon gång får barn som har turen att födas in i DIN lyckade familj! 

Sant, men jag ville också ha den turen 🙁


   
SvaraCitera

Förstår. Vilket jobbigt liv du har. Tumme ned


   
SvaraCitera
mens
 mens

åhherre


   
SvaraCitera