Aviseringar
Rensa alla

Fan ska jag göra ?!


Ämnesstartare

Kablash__:

Aaa, försök göra henne rädd för dig också, hota att slå ner henne om hon håller på osv. Funka för mig iaf :<

Jag tror ja slog henne i magen när hon va gravid för 2½/3 år sen x) ... fast hon drog ner mig på golvet i håret för ja hade stängt diskmaskinsluckan för hårt, så hon fick skylla sig själv. [chocked][tard][rolleyes]


   
SvaraCitera

woaaaah:

haha! vad är det för nått? xD och vad händer?

Det hon syftar på är troligtvis laxeringsmedel och inte lavemang, för lavemang är t.ex varmt vatten (ibland med vissa mediciner i) som förs in rektalt (dvs i anus/röven) för dv anledningar.

Laxeringsmedel som sagt, det gör att man får diarréer, kraftiga såna. Laxoberaldroppar rekomenderas i det här fallet. Räcker med ett par droppar för en vanlig dosering. Om du ska jävlas med henne så ta tio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Räcker med ett par droppar för en vanlig dosering. Om du ska jävlas med henne så ta tio.

mwoahaha! och vart får man tag på sådant ? [badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

woaaaah:

mwoahaha! och vart får man tag på sådant ?

Apoteket. Jag har för mig att Laxoberaldroppar är receptfritt. Annars kan du be någon snäll expedit om hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Apoteket. Jag har för mig att Laxoberaldroppar är receptfritt. Annars kan du be någon snäll expedit om hjälp

Jag tror att jag ska .... fixa frukost på sängen nån dag snart [badgrin]
Tack! [bigcheers]


   
SvaraCitera

woaaaah:

haha! vad är det för nått?

laxermedel, häller du i nog mkt bor hon på toa efter det [y]

annars kan du komma o bo hos mig i lekstugan, när jag fått i ordning den [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

laxermedel, häller du i nog mkt bor hon på toa efter det

annars kan du komma o bo hos mig i lekstugan, när jag fått i ordning den

tjaa.. om hon bor på toan slipper jag henne ett tag iaf [badgrin]
men jag kommer mycket gärna och bor hos dig i din lekstuga!
och du får komma till mig med pånni och ha rehab med mig, och bada massa i annsofies pool i sommar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woaaaah:

kommer bli utslängd som många gånger förr

dom kan ju inte slänga ut dig om du inte har någon annanstans att bo? det vore ju bara grymt [sad]

KamikazeTomten:

Det hon syftar på är troligtvis laxeringsmedel

hah, ja det var det jag menade [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

dom kan ju inte slänga ut dig om du inte har någon annanstans att bo? det vore ju bara grymt

Fast det gör dom .. Eller hon. Och så står farsan bara och kollar på, ringer en vecka efter eller så och undrar vart jag är. Det har hänt fler gånger. Dom bryr sig inte så mycket om att jag inte har någonstans att ta vägen, ska bara ut ur deras lägenhet. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woaaaah:

Vad gör man egentligen när man inte gillar den som ens enda förälder gifter sig med och skaffar ny familj med? Stå på och sjunka in i sig själv, bli mer och mer osynlig?

Har inte suttit i din situation själv, däremot så har jag varit oerhört hormonstinn i 15-16 årsåldern och kunde inte se någon annan utväg än förmedla allt hat inombords mot mina föräldrar. Jag vill inte låta besserwisserlig eller tro mig veta din situation bättre men det är bäst att försöka se det goda i dina föräldrar, ingen är perfekt och de bryr sig faktiskt även om du inte nu tror de.

Sköt dig i 2 (eller om det är 3 :)) år så börjar du högskola sen och du kan börja forma ditt eget liv precis som du vill ha de. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sikes:

det är bäst att försöka se det goda i dina föräldrar, ingen är perfekt och de bryr sig faktiskt även om du inte nu tror de.

Jag har försökt, men det är lite svårt när man alltid har i bakhuvudet att farsan sa att min morsa fejkade sin cancer för att folk skulle "tycka synd om henne" när hon några månader senare dör i det.

Sikes:

Sköt dig i 2 (eller om det är 3 :)) år så börjar du högskola sen och du kan börja forma ditt eget liv precis som du vill ha de.

Jag har varit självmordsbenägen i 4 års tid nu. Vem vet om jag lever om 3 år? Jag har brottats med en depression pga bl a familjen i 4 å, jag vill ha en ändrig, och det är nu..

kalla mig inte emo nu >_<


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera