Aviseringar
Rensa alla

Fan va svårt det ska vara då!


Powerman:

Allt handlar om självförtroende tror jag... Ska ge fan i va andra tycker om mig och vara mig själv, till sist dyker väl den rätta upp...

Bra tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

Du har ju inget att förlora? ^^

Så tänker jag alltid innan jag möter någon, men sen när det väl kommer till kritan så skiter det sig. Men det är väl också en träningssak, ska inte ge mig!

Linnea Marie:

...

Sant, utseendet är viktigt för mig! Det kan/vill jag inte ändra på egentligen. Men det finns så många som jag tycker är snygga så det borde inte vara ett problem. jg skulle inte säga att jag är jättekräsen, men lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

Så tänker jag alltid innan jag möter någon, men sen när det väl kommer till kritan så skiter det sig. Men det är väl också en träningssak, ska inte ge mig!

härligt! 😀
gör inte det ne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

arför måste sex vara så jäkla censurerat och oöppet ämne

inte för att jag är speciellt erfaren inom ämnet.

Men jag skulle nog tro att det inte skulle vara lika ''speciellt'' if u kno wat i mean.
om alla skulle prata om det som om det vore vädret eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RedFalconX:

Men jag skulle nog tro att det inte skulle vara lika ''speciellt'' if u kno wat i mean.
om alla skulle prata om det som om det vore vädret eller nåt.

Idag prata jag å 2 andra glatt om det, det slutade med att vi blev utkörda från restaurangen... visserligen var vi högljudda efftersom jag är förkyld och har block för öronrn och en annan var halvdöv. Men ändå liksom... tror inte vi blivit utslänga om vi pratat om t ex vädret[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

tror inte vi blivit utslänga om vi pratat om t ex vädret[n]

Jag menar om att alla var så vana vid att prata om det/höra det att vem som helst runt hela världen knappt brydde säg om folk runtomkring pratade om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RedFalconX:

Jag menar om att alla var så vana vid att prata om det/höra det att vem som helst runt hela världen knappt brydde säg om folk runtomkring pratade om det.

Förstod det ^^ Men så är det inte.


   
SvaraCitera

[tired]
Inse att yta inte är allt.


   
SvaraCitera

Powerman:

Varför kan inte kvinnor bara erkänna att de är kåta precis som männen!

För att män och kvinnor är kåta på lite olika sätt.
Tjejer har generellt högre standard, vilket inte alls innebär att du är inte den standarden, men att du inte kommer att få det gratis.

Powerman:

Mår så otroligt dåligt över det här. Det kommer ofta indirekt fram till mig att tjejer (Som jag tycker är snygga) tycker jag är snygg, men ändå så går det åt helvete...

Det handlar om mer än utseende. Om du tycker att en tjej är snygg, prata med henne. Säg att det vore roligt att hitta på någon någon gång. Flörta för sjutton! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fokusera inte på sexet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

För att män och kvinnor är kåta på lite olika sätt.
Tjejer har generellt högre standard, vilket inte alls innebär att du är inte den standarden, men att du inte kommer att få det gratis.

Tvärtom bitch. Kvinnor blir ju påsatta av vilka gubbar som helst bara de har pengar. Män (vi män med lite kräsenhet och orealistiskt syn på dagens standard) sätter bara på de allra finaste![no-no]

Men å andra sidan förstår jag vad du menar [wink] Måste jobba på det där med att ragga. Sen överdrev jag lite i första inlägget, har lite bättre koll än så.

Dhagor:

Det handlar om mer än utseende. Om du tycker att en tjej är snygg, prata med henne. Säg att det vore roligt att hitta på någon någon gång. Flörta för sjutton! [crazy]

Jiajia, men problemet är att de snygga tjejerna lindar en runt fingrana så man blir ju helt matt[blush] fula tjejer äger ingen manipulativ förmåga och därför kan jag dissa dom. och de faller så klart för min coolhet/kallhet. Snygga tjejer lindar och är så jävla komplicerade, de vet att de kan välja vilken kille de vill och om de inte är kåta för tillfället så väntar de tills de hittar den perfekta killen.

Vilket de gör när de har vuxit till sig några år och mognat. Fan asså, kvinnor är inte lätta...


   
SvaraCitera

Powerman:

Tvärtom bitch. Kvinnor blir ju påsatta av vilka gubbar som helst bara de har pengar. Män (vi män med lite kräsenhet och orealistiskt syn på dagens standard) sätter bara på de allra finaste![no-no]

DHV's tar sig otroligt många uttryck.
I de fallen är det de männens ekonomiska trygghet som höjer deras skydd och reproduktionsvärde. Glöm inte att kärlek kommer av att vi faktiskt är tänkta att föröka oss.

Powerman:

Jiajia, men problemet är att de snygga tjejerna lindar en runt fingrana så man blir ju helt matt[blush] fula tjejer äger ingen manipulativ förmåga och därför kan jag dissa dom. och de faller så klart för min coolhet/kallhet.

Frågan är vad som är manipulativt, och vad som bara är psykologisk insikt.
Tro inte att du står maktlös inför tjejer. Du kan minsann leka med deras tankar med. [ops]

Powerman:

Snygga tjejer lindar och är så jävla komplicerade, de vet att de kan välja vilken kille de vill och om de inte är kåta för tillfället så väntar de tills de hittar den perfekta killen.

Men det är väl ändå något positivt? [smile]
Skulle du ha sex bara för att få ha sex?

Powerman:

Vilket de gör när de har vuxit till sig några år och mognat. Fan asså, kvinnor är inte lätta...

Hehe, och eftersom du erkänner den kvinnliga mystiken kan kvinnor ta makten över dig. Låt ingen kvinna styra dig. Var inte som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Men det är väl ändå något positivt? [smile]
Skulle du ha sex bara för att få ha sex?

Ehehe. Erkänner, du satte dit mig[blush] Men vilken kille skulle inte?[cool]

Dhagor:

Hehe, och eftersom du erkänner den kvinnliga mystiken kan kvinnor ta makten över dig. Låt ingen kvinna styra dig. Var inte som alla andra.

Jag ska försöka, inte lätt....


   
SvaraCitera

Powerman:

Ehehe. Erkänner, du satte dit mig[blush] Men vilken kille skulle inte?[cool]

Jag skulle inte det. [crazy]
Jag ska allt ha kärlek och presenter först.


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

Fokusera inte på sexet

Typ det bästa rådet du kan få.
Släpp all desperation, för det kommer inte att hjälpa dig en meter.
Om en tjej verkligen vill så kan hon få ha sex i stort sett när hon vill, så tro inte att du kan locka någon tjej med desperation.


   
SvaraCitera