Aviseringar
Rensa alla

Fan vad jobbigt


Ämnesstartare

Det verkar vara att heta Sixten Person, vara i USA, beställa taxi, så kommer det en jävla buss istället... ahahah åh vad jag garvade[love]


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Old is old.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Old is old

Orly? Inte vet jag, en arbetskamrat berättade att han hörde det på radion i morse, jag garvade ändå[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Orly? Inte vet jag, en arbetskamrat berättade att han hörde det på radion i morse, jag garvade ändå[love]

Hörde det på radion i december, så jo. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

i december

Men åh ditt ägg[crazy]När du sa old tänkte jag mig flera månader, kanske år tillbaka[sad][zzz]

Känner dock igen namnet Sixten Person, finns det ingen känd person med det namnet eller nåt? Vet att jag hört det innan... vid flera tillfällen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Känner dock igen namnet Sixten Person, finns det ingen känd person med det namnet eller nåt? Vet att jag hört det innan... vid flera tillfällen...

Fan vet jag. Han blev känd via radion för att ha varit ett tard iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Han blev känd via radion för att ha varit ett tard iaf.

Inte för att han var i USA och försökte beställa taxi?[bigsmile]

Nej men har detta namn i minnet sedan flera år tillbaka... sådant brukar störa mig, om jag kommer på något som jag egentligen känt till i flera år, men kan inte göra kopplingen varför eller hur...

Kan du inte brain-probe:a mig lite? Hade ändå tänkt ta en powernap. Passa på kanske?


   
SvaraCitera