Aviseringar
Rensa alla

Fan vad surt att vara tjej alltså...


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/ny​heter/article6197180.ab

snart så måste ni typ stanna inne dygnet runt alltså, sorgligt men sant. [shake]Trodde inte så små pojkar höll på med sånt men det gör de visst. Hur länge dröjer det innan dagisbarnen börjar våldta? Eller det kanske redan händer...


   
Citera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tragiskt är vad det är


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

små pojkar

Man blir sexuellt intresserad vid tre år, kanske inte på samma sätt som ungdomar dock =P

12... går man inte i sexan då? [surprised] jag var mer upptagen med att fråga chans då [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde inte killar i den åldern kunde få upp den?!


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

snart så måste ni typ stanna inne dygnet runt alltså, sorgligt men sant. [shake]T

Skulle vilja påstå att du överdriver 12- och 13-åriga pojkars storlek och styrka en aning där, va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sddan010:

12... går man inte i sexan då? [surprised] jag var mer upptagen med att fråga chans då [ops]

jo nåt sånt. Var typ ungefär vid den åldern jag började bli intresserad av tjejer...men jag våldtog dem inte [crazy]

slackerbitch:

trodde inte killar i den åldern kunde få upp den?!

heh jodå [wink]

Capture:

Skulle vilja påstå att du överdriver 12- och 13-åriga pojkars storlek och styrka en aning där, va.

hur menar du?


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

hur menar du?

Tror ej att en tolvåring skulle lyckas våldta mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Skulle vilja påstå att du överdriver 12- och 13-åriga pojkars storlek och styrka en aning där, va.

Tja, dessa två var ju tillräckligt starka för att kunna attackera en 19-åring.

Värsta är att dessa små slynglar inte kommer att få något straff. Hembesök från socialen bara och sen är de ute på gatorna igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

perversa barn [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tror ej att en tolvåring skulle lyckas våldta mig.

den 19 åriga tjejen hade ju iaf ingen chans verkar det ju som och då är hon ju fullvuxen...


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

den 19 åriga tjejen hade ju iaf ingen chans verkar det ju som och då är hon ju fullvuxen...

Lidande små barn:

Tja, dessa två var ju tillräckligt starka för att kunna attackera en 19-åring.

Nåväl. Tvivlar ändå på att en tolvåring skulle lyckas. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tragiskt är vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Nåväl. Tvivlar ändå på att en tolvåring skulle lyckas. [no-no]

ok. Jag trodde ärligt talat inte heller att en så ung pojke skulle kunna lyckas med nåt sånt innan jag läste artikeln.


   
SvaraCitera