Aviseringar
Rensa alla

Fan vad tråkiga ni är!!


Ämnesstartare

dazed:

Jag har fjolliga 15K bara, vafan är det?

Du är lika låg som Lasse i korvkiosken. [sad]

mrman:

Skriv i alla 1078 trådar i forumlekar inatt

Inatt kan jag ju inte, måste upp kl. 06 och vill inte gå trött hela dagen imån... Skrev detta i mina tankar just nu-tråden.. annars hade det vart värt sån jävla energi som jag besitter nu!!

Är inte större delen av alla 1078 låsta då pga inaktivitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Neeeej. Det måste vara relativt oslagbart & en 1:a följt av massa nollor.

Okej med ca 7500 inlägg om året om man slår ut det lite grovt, behöver du ca 129.33 år på dig för att uppnå en miljon inlägg. Lek young man, forumlek!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är lika låg som Lasse i korvkiosken.

Med dazed_and_confused hade jag nog fan mer inlägg tror jag [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är inte större delen av alla 1078 låsta då pga inaktivitet?

Maybe om du inte skrivit i alla på längre [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

129.33 år

Ja, fy farao.. Satt och räknade på det för ett tag sedan jag med och kom fram till att det var möjligt, men att jag måste sitta och skriva 900st inlägg om dagen. det är 5 timmar forumlek nonstop.. hmm, om jag får ledigt på helgerna kan jag få ihop 4500st inlägg varje vecka.. På en månad är det ca: 18 000, på ett år är vi uppe i 216 000.

Då skall målet kunna vara inom synhåll på 4,8 år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, fy farao.. Satt och räknade på det för ett tag sedan jag med och kom fram till att det var möjligt, men att jag måste sitta och skriva 900st inlägg om dagen. det är 5 timmar forumlek nonstop.. hmm, om jag får ledigt på helgerna kan jag få ihop 4500st inlägg varje vecka.. På en månad är det ca: 18 000, på ett år är vi uppe i 216 000. Då skall målet kunna vara inom synhåll på 4,8 år.

Åh fyfan vad ospammigt det kommer att bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Med dazed_and_confused hade jag nog fan mer inlägg tror jag[tard]

Hmm.. borde gå att kolla upp hur många inlägg du exakt hade skrivna..

mrman:

Maybe om du inte skrivit i alla på längre

Tror det går att forumleka 13 och en halv sida nånting, sedan är resterande låsta.. Hmm 50 trådar på varje sida.. Det blir ca: 225 hmm, kan funka om ni andra hjälper till att leka! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Åh fyfan vad ospammigt det kommer att bli

Men jag förser er andra med bumpade lekar hela tiden, är inte variation att föredra? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror det går att forumleka 13 och en halv sida nånting, sedan är resterande låsta..

Jag gick nyss in högst upp på sidan 13, den är låst. Provade några på sida 12, där finns de olåsta trådar.
Med andra ord så är cirka hälften av lektrådararna olåsta, finns 22 sidor i forumslekar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har strax fullgjort 30% av målet osv.

Long way to go! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina_:

Jag gick nyss in högst upp på sidan 13, den är låst. Provade några på sida 12, där finns de olåsta trådar.
Med andra ord så är cirka hälften av lektrådararna olåsta, finns 22 sidor i forumslekar

Aa, fattar inte hur min miniräknare fick det 50 X 13 till 225.. Kanske bara var trött.. 650st trådar får jag det till nu. Kan jag skriva i alla dessa varje dag så tar projektet ungefär 5 år eller lite mer. [cheers]

Zapzap:

Long way to go!

Har ju vart rätt seg också hittills, mest loggat in för att läsa, ej skriva..

isola är ju uppe i 70k nånting och hon har varit medlem ungefär lika länge som mig. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumlekarna är inte så roliga.. alla har redan lekt i de flesta och det är samma svar hela tiden [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapa lite nya lekar S3ON!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Skapa lite nya lekar S3ON!

Skapade en igår, den verkar sjukt ointressant. Jag är mer den lekande typen, min kreativitet är lika med noll. [blush]

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=327195


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hmm.. borde gå att kolla upp hur många inlägg du exakt hade skrivna..

Ok om någon kan så är det väl du.

S3ON:

Men jag förser er andra med bumpade lekar hela tiden, är inte variation att föredra?

Jo men visst, ena dagen vill man ha pest andra dagen kolera.


   
SvaraCitera