Aviseringar
Rensa alla

fanhelvetsjävlaskitkuk ja vet inte vad ja ska göra


Ämnesstartare

min morsa(hatahatahatahatahata) hittade ett rakblad. jag berättade att den var till för att klippa upp mitt hår, vilket delvis är sant.
hon bad - eller tvingade - om att få se min handled eftersom hon vet att jag skärt mig innan, jag hade ritat över det med en tuschpenna men man kunde se igenom.
hon blev helt jävla galen och sa åt mig att av någon anledning tvätta bort tuschen(för i helvete varför skulle det hjälpa?). istället låste jag bara in mig på toan och va helt tyst medan hon berättade för mig om vilket svin jag var, hur jag drar ner hela fuckin familjen, hur hon hatar mig och om hur misslyckad jag var.

jag vet redan att dom hatar mig och önskar jag borde bara sticka därifrån, men känns väl inget bra att få det bekräftat igen.
iaf, hon använde en sax för att öppna dörren till toan och jag trodde hon skulle göra illa mig men istället bara satte hon sig och skrek åt mig om att jag inte kunde bete mig som vanligt folk.

jag sticker därifrån till sängen och gömmer mig under täcket, hon fortsätter skrika åt mig och jag skriker tillbaka om att hon inte förstår varför jag skär mig. då säger hon att hon vet att jag har spytt, och att hon sk "vet" att det är för att jag ska få vara med mina fjolliga(ja, hon kallar mina vänner för fjollor) vänner så att vi kan gå och shoppa och ha kul. jag säger att jag har gjort det en gång, men inget mer.
hon säger att hon sett mig spy flera ggr. jag vet att hon bluffar för att hon omöjligt kan ha sett varken mig elr spyan, då jag är väldigt noga med att spola två gånger och alltid ha stängd dörr + inte spy våldsamt.
vi bråkar ett långt tag till och till slut försvinner hon.

så vafan ska jag göra? om hon får reda på något mer som kan vara tecken på ätstörning så kommer hon kanske försöka göra något åt det så att jag blir fet

btw, ja vet att jag skriver rörigt men bryr mig inte


   
Citera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

jag hade ritat över det med en tuschpenna

haha


   
SvaraCitera
Nollan

BadAssLezbo:

så vafan ska jag göra? om hon får reda på något mer som kan vara tecken på ätstörning så kommer hon kanske försöka göra något åt det så att jag blir fet

Om du äter normalt så blir du inte fet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta se självdestruktivt beteende som någonting ärovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Sluta se självdestruktivt beteende som någonting ärovärt.

gör jag inte, bara pinsamt och jobbigt när alla frågar vad som hänt med armen

Nollan:

Om du äter normalt så blir du inte fet

nej, om man äter varenda måltid så blir man fet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

gör jag inte, bara pinsamt och jobbigt när alla frågar vad som hänt med armen

Du kan ju intala dig det, men om du inte ville att folk skulle se skulle du inte skurit dig i armen, och du skulle inte skriva på forum om det om du inte använde det för att få uppmärksamhet gällande din situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skära sig? Bara pinsamt!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love] hoppas verkligen att det här var en irrationell överreaktion, och att hon lugnar ned sig. om du inte redan har det behöver ni ta kontakt med bup. jag orkade inte med både psyksjuka och att samtidigt hantera en frustrerad förälder, så bups upplysningar hjälpte situationen när min mor reagerade på snarlikt vis.


   
SvaraCitera
Nollan

BadAssLezbo:

nej, om man äter varenda måltid så blir man fet

Nej, beror på mängden och vad det är för sorts mat.
Äter jag gigantiska, jätteonyttiga måltider varje dag så ja då lär jag väl bli fet, men äter man helt okejnyttigt eller ja helt enkelt nyttigt, inte massa godis o sånt så blir man ej fet.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du kan ju intala dig det, men om du inte ville att folk skulle se skulle du inte skurit dig i armen, och du skulle inte skriva på forum om det om du inte använde det för att få uppmärksamhet gällande din situation.

nej, jag vill bara få tips om vad man ska göra för att dölja sina "dåliga vanor"

dysentery green:

hoppas verkligen att det här var en irrationell överreaktion, och att hon lugnar ned sig

hon lugnar väl ner sig någon gång

dysentery green:

om du inte redan har det behöver ni ta kontakt med bup.

har kontakt med bup, fast är bara jobbigt å gå dit. man känner sig alltid ännu mer pissig efteråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

Nej, beror på mängden och vad det är för sorts mat.
Äter jag gigantiska, jätteonyttiga måltider varje dag så ja då lär jag väl bli fet, men äter man helt okejnyttigt eller ja helt enkelt nyttigt, inte massa godis o sånt så blir man ej fet.

när jag väl äter så kan jag knappt hejda mig, äter mycket mer än jag tillåter
så blir jag nästan normalviktig igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

har kontakt med bup, fast är bara jobbigt å gå dit.

för samtalsterapi? träffat en psykiatriker? vet de om din äs? följer dina föräldrar med? etc, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

tvätta bort tuschen(för i helvete varför skulle det hjälpa?)

Förebyggande mot eventuell infektion.


   
SvaraCitera
Nollan

BadAssLezbo:

så blir jag nästan normalviktig igen

..Jadu..
Ser man normalviktigt som dåligt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

nej, om man äter varenda måltid så blir man fet

förlåt.. men äru störd?[blush]

vad har du fått det ifrån? man ska äta alla mål, men man behöver inte äta skitmkt?[shake]

btw så är din mama dum... sök hjälp, typ bup


   
SvaraCitera