Forumet - Fantasier

Fantasier

217 0 28
Ibland fantiserar jag om att döda min mamma, favoriten är att ta en stekpanna och slå i huvudet på henne
Inte särskilt kreativt eller originellt men det känns bäst på det sättet. Tillfredsställande

Jag tror det är bra att fantisera om det för då gör man det inte på riktigt istället, eller så gör man det beror kanske på om man är sjuk i huvudet eller inte. som tur är så är jag snäll och sysslar inte med dödanden

Spana också in:

Saito:

du har bevisat detta nu med att du själv antog att hon faktiskt ville veta vad alla vi andra hade för mordiska tankar angående våra mammor.

Nä tror hon ville veta om vi har sånna fantasier i övrigt. Inte endast om våra mammor.

Saito:

Grattis, du är säkert phett stolt.

Och nä stolt är jag inte eftersom det inte var så svårt. Eller hur?
emery:

Nä tror hon ville veta om vi har sånna fantasier i övrigt. Inte endast om våra mammor.

Kanske det också. Vem vet? Hon har inte ställt någon fråga ö h t. Lika poänglös som den här:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=237818&page=1#8761495

emery:

Och nä stolt är jag inte eftersom det inte var så svårt. Eller hur?

Okej, då bildar jag min egen uppfattning om att hon tycker om stekpannor och att vi ska hålla med henne, för det är lika relativt som ditt påstående.
Saito:

Kanske det också. Vem vet? Hon har inte ställt någon fråga ö h t. Lika poänglös som den här:

Ahaaa i see. Du tycker alltså att hon tidigare skapat mningslösa trådar och därför skulle den här också vara dte just för att hon inte skrivit tex "Brukar ni också ha såna fanatasier".
Men då kanske man kan anta att det är ungefär det hon undrar. Eller vill ha åsikter om. Eller hur. Precis.

Saito:

Okej, då bildar jag min egen uppfattning om att hon tycker om stekpannor och att vi ska hålla med henne, för det är lika relativt som ditt påstående.

Alltså vi säger såhär om du fick i uppdrag att skapa frågor till tråden. Vad skulle frågorna vara då? Tvivlar på att det skulle ha att göra med vilken stekpanna man har som favorit eller liknande eller hur?

Det är verkligen inte svårt att själv förstå vad frågan/åsikterna skulle handla om så sluta håll på.
emery:

Men då kanske man kan anta att det är ungefär det hon undrar. Eller vill ha åsikter om. Eller hur. Precis.

Eller så bryr hon sig helt enkelt inte utan spammade bara ut en ny tråd. Det kan man också anta.

emery:

Alltså vi säger såhär om du fick i uppdrag att skapa frågor till tråden. Vad skulle frågorna vara då? Tvivlar på att det skulle ha att göra med vilken stekpanna man har som favorit eller liknande eller hur?

Dina antaganden. Jag vill veta om hon faktiskt har en poäng med tråden och det gör man ofta klart i början med en frågeställning. Svårare än så är det inte.

emery:

Det är verkligen inte svårt att själv förstå vad frågan/åsikterna skulle handla om så sluta håll på.

Vem bestämde att du skulle vara någon slags kanal som hon talar genom?[confused] Du vet ju inte ens varför hon skapade tråden så om någon ska sluta hålla på så är det ju du -_-
Saito:

Vem bestämde att du skulle vara någon slags kanal som hon talar genom?[confused] Du vet ju inte ens varför hon skapade tråden så om någon ska sluta hålla på så är det ju du -_-

Men det jag inte fattar är att om du vill ha en frågeställning så skapa en själv? Du fattar ju vad frågorna skulle vara isf.
Skriv inte alls annars :S