Aviseringar
Rensa alla

Fantasier!


Ämnesstartare

Hej är en kille på 24 år, har ofta läst här i forumet men aldrig skrivit något så nu blir första gången.

Tycker det ofta kommer, omogna människor som kommenterar varje tråd, men de gör de ju snart säkerligen här också 🙂

Jag gillar de mesta inom sex, allt förutom bajs, tror jag.

Har mkt fantasier om att runka med någon kille i min ålder, men att det ska vara grabbigt. Hatar inte, men gillar iaf inte, bögiga killar, vill ha de lite grabbigt. Att göra det till verklighet är dock en lång väg att vandra, då jag är mycket osäker på om jag verkligen vill detta eller inte.

Jag fantiserat i bland om att ha wet-sex med nån tjej, detta tänder mig enormt, har också haft det med en tjej och de visade bara att jag verkligen tänder på de, så länge som hon också gör det. Fick dock bara kissa på henne, själv ville hon inte. Vid kiss sex, tycker ja de måste vara färskt och inte gulfärgat, alltså nydrycket ska de vara.

Min kuk är 15cm lång och normalt grov, tycker de känns ok faktiskt, då jag inte gjort någon tjej missnöjd.

Skriv gärna lite om vad ni tycker om de jag skrivit!


   
Citera

Du är inte mindre bög bara för du vill ha det grabbigt.
Välkommen.


   
SvaraCitera

Intressant


   
SvaraCitera

Många vettiga åsikter. Funderat på att bli statsminister?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blöjpie:

Min kuk är 15cm lång och normalt grov, tycker de känns ok faktiskt, då jag inte gjort någon tjej missnöjd.

Relevant? [party]

Blöjpie:

Vid kiss sex, tycker ja de måste vara färskt och inte gulfärgat, alltså nydrycket ska de vara.

Gross [tard]

Blöjpie:

Hatar inte, men gillar iaf inte, bögiga killar, vill ha de lite grabbigt.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Blöjpie:

att runka med någon kille i min ålder, men att det ska vara grabbigt.

Utvekla! ska ni knäcka en öl å kolla på fotbolls VM samtidigt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

ska ni knäcka en öl å kolla på fotbolls VM samtidigt? [confused]

[cool]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

[cool]

Ja men alltså nått står inte rätt till... han vill runka tillsammans med en kille men vill hålla det grabbigt, jag får inte ihop de i mitt huvud [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du är inte mindre bög bara för du vill ha det grabbigt.
Välkommen.

Tack!

Då undrar jag om, jag har påstått det?
Tycker bara inte om killar som är bögiga av sig, jag är MÖJLIGEN bisexuell p.g.a mina fantasier, men det är ju inget som är säkert, förrän jag testat.
Fantasier är en sak, verklighet en helt annan, jag kanske blir äcklad av att vara med en annan kille, ska jag då säga att jag är BI bara för att jag fantiserat om det? Jag skulle inte tro det.
Har läst många trådar här, folk som pratar om Incest osv, det är också en sak och fantisera om det, men att göra det till verklighet, det är ett långt steg och när man ställer sig frågan... Är alla som påstar att dom vill ha incest sex, villiga att verkligen ta det steget? Jag tror det knappast, det är en vild fantasi som människor har och det brukar oftast stanna där.

Om det är relevant eller inte att min kuk är 15 och ingen klagat? Nej egentligen inte, men frågan skulle säkerligen dyka upp, så säger det direkt istället.

Gross, ja de är väl de [bigsmile]

Fade: Det verkar som du missförstår mig, vi tar ett exempel...

Jag träffar en kille som jag inte sett tidigare, vi möts nånstans antingen hos mig eller han, visst kan vi kläcka en bärs eller två, det underlättar bara för mig, troligen för honom med.
Men du måste ju förstå mig hehe, förstår egentligen inte det svåra att förstå det jag först skrivit.
Är han homosexuell kommer han garanterat vara bögig, han kommer alltså agera på ett bögigt sätt, detta skulle troligen inte tända mig. Men skulle han vara "hetero" skulle vi troligen prata som heterosexuella killar, alltså utan den ton som homosexuella killar ofta har och inte vara lika "på" som en homokille. De är just det som tänder mig vid mina fantasier om runk och sug med en annan kille, att det bara kommer naturligt, fast ändå inte [smile]

Allt står inte rätt till? Nej det är din uppfattning av mitt första inlägg, jag tänker inte börja dividera med dig personligen, du all rätt i världen att tycka precis som du vill.

Ha det så bra alla som läser detta!


   
SvaraCitera

Angelize:

Du är inte mindre bög bara för du vill ha det grabbigt.
Välkommen.

Kan vara första gången jag håller med dig... [cheers]


   
SvaraCitera
Åtta

fade:

han vill runka tillsammans med en kille men vill hålla det grabbigt, jag får inte ihop de i mitt huvud [confused]

Jag får heller inte riktigt ihop det. Föreställer mig att de snusar, lagar en bil och slår sina respektive kvinnor samtidigt som de runkar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Ja men alltså nått står inte rätt till... han vill runka tillsammans med en kille men vill hålla det grabbigt, jag får inte ihop de i mitt huvud [confused]

+1 [smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag får heller inte riktigt ihop det. Föreställer mig att de snusar, lagar en bil och slår sina respektive kvinnor samtidigt som de runkar. [confused]

Haha ja typ [crazy] nu får han fan förklara sig tycker jag [no-no]

ClosingTime:

+1 [smile]

? [sad]


   
SvaraCitera

hmm, interesting..
[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

? [sad]

+1 = agree, typ [y]


   
SvaraCitera