Aviseringar
Rensa alla

fantastiska metabolism


Ämnesstartare

äter du godis just nu? jag gör det och jag är så tacksam över att jag kan äta nästan hur mkt som helst utan att gå upp i vikt. och ändå ser jag inte ut som nåt sånt där smalt glutenbarn. är helt normalsmal och har alltid varit. och kan äta mkt mat och godis.
jag tycker verkligen synd om er som har anlag för övervikt etc. det är en helt fantastisk känsla att kunna äta godis och veta att man inte blir tjock .
jag vet det för jag kan jämföra med tidigare då jag var lite rädd för att jag skulle gå upp massa om jag åt så mkt (har alltid älskat mat) men sen brydde jag mig inte om det och testade att bara äta hur mkt jag vill och fantastiskt nog har jag idag nästan samma vikt som för 2 år sedan.
älskar min ämnesomsättning

hur är din ämnesomsättning? [crazy][cool]


   
Citera
Ämnesstartare

Min är precis samma som din! Jag har pendlat mellan 55 kg - 57 kg de senaste åren, jag går aldrig upp mer än 57 kg [cool] oavestt hur mycket jag äter. Men jag vill gå up 3 kg, och dem ska gå direkt på mina pattar! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Men jag vill gå up 3 kg, och dem ska gå direkt på mina pattar!

NEJ det är inte snyggt med stora bröst, fast beror iofs på hur små du har. men hellre supersmå än superstora. stora ser ut som fettigt häng äckligt euw

Pepparkaksgubbe:

Min är precis samma som din!

nice, då är vi tacksamma till skillnad från äs människor sm klagar! let's be happy [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

NEJ det är inte snyggt med stora bröst, fast beror iofs på hur små du har. men hellre supersmå än superstora. stora ser ut som fettigt häng äckligt euw

Små [sad] , dem behöver och SKA växa mer [mad]

NEMO:

nice, då är vi tacksamma till skillnad från äs människor sm klagar! let's be happy

yes, we are! power to us! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är ... dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter sjukt mycket, men det verkar som att kroppen gör av med jävligt mycket kalorier. Har svårt att gå upp i vikt[sad]


   
SvaraCitera

NEMO:

hur är din ämnesomsättning?

För stor. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

må , dem behöver och SKA växa mer

Äh, små bröst är mer inne än stora[crazy]

Pepparkaksgubbe:

es, we are! power to us!

Exactly [cool][cool]

Hell_man:

Jag äter sjukt mycket, men det verkar som att kroppen gör av med jävligt mycket kalorier. Har svårt att gå upp i vikt

Äsbarnen är avundsjuka .P

Now_what:

stor.

stor?

OF 5:

den är ... dålig

HAHAHAHAHAHAHA, min är bra och inte din :ÖPPP[smile][smile]


   
SvaraCitera

NEMO:

stor?

för hög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

HAHAHAHAHAHAHA, min är bra och inte din :ÖPPP[smile][smile]

kan ju inte vara bäst på allt[rolleyes]

Dold text: inte alls självgod nej då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

för hög?

nja bättre än stor iaf tror jag


   
SvaraCitera

Vet inte, väger mig aldrig. Fast jag ser ibland om jag ätit lite en vecka att jag är smalare. Sen äter jag upp mig igen. Bara för att det är gott, nyttigt med oftast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vet inte, väger mig aldrig.

behöver man inte göra. man se rom man är fettig eller om man ser ut som man brukar


   
SvaraCitera

NEMO:

hur är din ämnesomsättning?

sådär [sad]

Pepparkaksgubbe:

Små , dem behöver och SKA växa mer

fy fan [mad] varför vill många tjejer har större bröst [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

fy fan varför vill många tjejer har större bröst

för att man ser bättre ut, och för att det är en feminin sak. Det är som att säga "varför nöjer sig en kille inte med en 3 cm kuk" .. för att överdriva lite [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera