Aviseringar
Rensa alla

får bilder i mitt huvud 🙂


Ämnesstartare

Det är så roligt. Jag föreställer mig hur alla på UM ser ut. Tänk om det inte alls stämmer.[bigsmile][bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

kraamisz:

Tänk om det inte alls stämmer.

Det gör det inte i 11 av 10 fall, men det är rätt kulig underhållning

Finns ju en bildtråd att titta i där vissa (långt ifrån alla) lagt upp bilder på sig själv. Där har du o göra om något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föreställer mig inte alla, men en del 🙂 När jag vet lite om personligheten o så (det som märks av här iaf), är det mycket lättare att föreställa sig.

Storchen84:

Finns ju en bildtråd att titta i där vissa (långt ifrån alla) lagt upp bilder på sig själv. Där har du o göra om något.

Vad heter den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ser jag ut??????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur ser jag ut??????????

dig har jag faktiskt ingen uppfattning om[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur tror du jag ser ut då???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Vad heter den?

Meh du är ju nästan lika lat som mig ^^ Det är dåligt... Den heter iafl. "Hur ser ni ut?#2" och finns här i klotter... Hur kan du ha missat den? [surprised]Den är ju sticky o allt

kraamisz:

När jag vet lite om personligheten o så (det som märks av här iaf)

Ahahah åhhh äntligen en kulig anledning att ge folk ett fullkomligt skevt intryck av sig själv[bigsmile] Do me! Do me! Eller jag menar... Hur har jag lyckats få mig själv att se ut i ditt huvud? Jag kan föreställa mig lite hur du föreställer dig att jag ser ut, ska bli spännande att se huruvida det stämmer heh

Vänta nu lite... finns det inte en forumdel som heter forumlekar? Jo det gör det väl... frågan är då: Finns det inte redan en sån här tråd där?

Ja jag frågar, för jag vägrar lämna klotter[no-no][love]


   
SvaraCitera
smisk

oh yeah [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ser jag ut i ditt huvud?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rita + posta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haah, hur ser jag ut?


   
SvaraCitera

Såhär ser jag ut:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en forumlek om detta.

Förvånansvärt många människor tycker att jag ska vara kort, blond, och allmänt nazi-utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur föreställer du ddig mig? :c


   
SvaraCitera

Hur ser jag ut? [blush]


   
SvaraCitera