Aviseringar
Rensa alla

får det bokas in en evk med 3 timmars varsel?


Ämnesstartare

Postorderhoran:

näjde mig med att gråta tills jag ej längre fick luft

På elevrådet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gick det?:o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man får storma ut ifrån allt, i princip. Utom sin förlossning.

begravningen e också svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

hur gick det?:o

det gick ok, min mentor vill eg kicka ut mig från skolan
satt och tuggade tuggummi mkt aggresivt och "JAG UNDRAR VARFÖR DU INTE SKRIVER UT DIG MINSANN"

hon är så brutal, blir ledsen

isola:

På elevrådet?

du hänger ju inte med alls. Elevvårdskonferens har skolan då de inser att de inte gjort sitt jobb och därigenom har en elev som inte riktigt passar i skolformen. evk är till för att hjälpa eleven i fråga men min mentor är så läskig och så, men ah. Ska ej gå på den skitskolan efter denna termins slut, ska kämpa för mitt mvg i en 200pkurs (som dom tyckte var helt värdelöst att jag gjorde) sen ba tackoheiiiii


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dxrcftvgbhnjimkoifcxtdgjikjuhygfchjkmlnhgfc njmkcfxcgvbhjkmngvfchbjnkm dxfcgvhbjuno jk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok enni tack för din bidrag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har oxå evk nästa vecka. 2-3 timmar med 2 soctanter 4 lärare rektor och en föräldrar

life is good


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

har oxå evk nästa vecka. 2-3 timmar med 2 soctanter 4 lärare rektor och en föräldrar

brukar dina också berätta för dig hur misslyckad du borde känna dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va e dina problem.....inte elakt ställd fråga utan undrar bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det gick ok, min mentor vill eg kicka ut mig från skolan
satt och tuggade tuggummi mkt aggresivt och "JAG UNDRAR VARFÖR DU INTE SKRIVER UT DIG MINSANN"

hon är så brutal, blir ledsen

nae??[shake][sad]
Vem är hon?![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Vem är hon?![mad]

1 iv-mentor......

jag sa att jag ville läsa färdigt specialidrott A pga 200p jag får mvg i, hon typ "men och? jag vill ha en porsche men det kan jag inte få för jag har inte tillräckligt med pengar!"

Förstår itne. Men tyckte att hanna verkade snell. Typ snällaste person med mer makt än jag jag varit utsatt för på skolan

Lounge fact:

va e dina problem.....inte elakt ställd fråga utan undrar bara

problem: blev utfryst och ignorerad hela ettan och halva tvåan, klarade ej av att gå till skolan pga det och gick sönder lite i huvudet

intalar mig dock att det inte är mig det är fel på, min linje verkar vara ungdomsdagis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

problem:

¨pluggar nu 50% men ena klassen jag läser med är fortfarande störd och jag blir ledsen av att vara där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag sa att jag ville läsa färdigt specialidrott A pga 200p jag får mvg i, hon typ "men och? jag vill ha en porsche men det kan jag inte få för jag har inte tillräckligt med pengar!"

men vilken idiot hon verkar vara -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon typ "men och? jag vill ha en porsche men det kan jag inte få för jag har inte tillräckligt med pengar!"

Vafan. Störd person. Hennes ekonomi har väl inget med din skolgång att göra.


   
SvaraCitera