Aviseringar
Rensa alla

Får du inte ligga? Sexguden ger dig de bästa raggnings, sex och relationstipsen


Ämnesstartare

Tjena allihopa. Mitt namn är Gustaf och jag är precis som mitt nick antyder en riktig sexgud. Jag vet precis vad en kvinna behöver och vill ha och jag vet precis vad man ska säga och göra för att få en kvinna i säng. Jag har trots allt knullat ett sextiotal brudar, så alla ni som aldrig får ligga, här har ni eran egna personliga Linn Heed.

Jag vet även vad tjejer gillar i sängen och vad en kvinna ska göra för att behaga sin man på bästa sätt. Jag kan de bästa raggningstipsen och jag är även en expert på relationer, så det är bara att fråga mig om råd när ni har en fnurra på tråden med er pojk/flickvän. Jag kan vara er egna personliga Eva Rusz.

Så, var inte blyga. Fråga mig när det gäller sex/relationer/raggningstips och annat som hör det motsatta könet till. Ni kommer att få stor hjälp av mina tips och råd.

/mvh Gustaf


   
Citera
Ämnesstartare

Oh, du stora sextioknullare, hur ska jag göra för att fälla min 80:e tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexguden:

jag vet precis vad man ska säga

va ska man säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är "tja, har du någonsin mördat någon?" en ok replik?
Den är simpel, dum, men tillräckligt udda för att potentiellt väcka intresse, särskilt som förberedande medel om har en lite vriden personlighet.


   
SvaraCitera

Sexguden:

expert på relationer,

Sexguden:

ett sextiotal brudar,

[rolleyes]

fotnot: det är inte svårt att få sex men sex med den man vill ha sex med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad skulle du säga och göra för att få mig i säng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det okej med rapeplay på första daten?


   
SvaraCitera

Gud vad trist, det är ju verkligen så att alla kvinnor gillar samma saker...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Oh, du stora sextioknullare, hur ska jag göra för att fälla min 80:e tjej?

Så du har knullat 79 st nu? Var letar du någonstans? I din bekantskapskrets, på krogen eller på internet? Själv brukar jag köra på samma sak hela tiden för att ragga brudar. Jag menar, varför ändra på ett vinnande koncept? Om du har ett redan väl beprövat och vinnande koncept, så skulle jag rekommendera att fortsätta köra på det.

genus:

va ska man säga

Vill du ha tips på raggningsrepliker, eller vad exakt är du ute efter?

Jungman Jansson:

Är "tja, har du någonsin mördat någon?" en ok replik?

Det kan funka om det är en brud som är lite dragen åt det ockulta, men om du vill ha en vanlig, normal tjej finns risken att du skrämmer bort henne alt att du får till svar "Självklart inte. Är du dum i huvudet din idiot?". Personligen skulle jag inte använda mig av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexguden:

Det kan funka om det är en brud som är lite dragen åt det ockulta, men om du vill ha en vanlig, normal tjej finns risken att du skrämmer bort henne alt att du får till svar "Självklart inte. Är du dum i huvudet din idiot?". Personligen skulle jag inte använda mig av den.

Funkar den bättre på snubbar tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexguden:

Så du har knullat 79 st nu?

Vet inte så noga, räknar inte, men nånstans där, kanske. Hade rätt dekadenta år när jag var 19-20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vet inte så noga, räknar inte, men nånstans där, kanske. Hade rätt dekadenta år när jag var 19-20

Lyssna nu på denna GUD om du skall uppnå 80


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gud vad trist, det är ju verkligen så att alla kvinnor gillar samma saker...

+1

Hellre sex med någon som anser sig inte ha en aning om vad kvinnor/män vill ha i sängen, de lär vara mer benägna att faktiskt fråga och notera reaktioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexguden:

Vill du ha tips på raggningsrepliker, eller vad exakt är du ute efter?

Ja! Vad är bra raggningsrepliker?

obs inte sådana en brukar på krogen, går inte på krogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lyssna nu på denna GUD om du skall uppnå 80

Jag är i idel öra!


   
SvaraCitera