Aviseringar
Rensa alla

Får du ont i bröstet/hjärtat/revbenen vid nysning?


Ämnesstartare

Tjena!

Tänkte föra fram en poll där du svarar på om du får ont i bröstet/hjärtat/revbenen efter/när du nyser!

Fick precis en nysning, och det gör rätt ont i bröstet/revbenen, och nu har det gått två minuter sen nysningen!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


Du kanske sträcker någon muskel eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: Inte ont alls

Är biff 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fårr ont VID hjärtat rätt ofta ändå, ibland vid nysning. SSK-polarn fick diagnosera och är förmodligen någon muskel i bröstkorgen som ballar ur. 

Kan Bli Så Ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[ja] lol, vet dock nt vrf... Får ont i revbenen men verkar inte ha lika stort problem som dig. Har inte ens lagt märke till det. Det händer också bara typ10% av gångerna så det är inget jag stör mig på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä d skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade lite förhastat... ont i halsen får jag, men det är för att jag skriker som ett jävla odjur när jag nyser, vilket förutom halsont i några sekunder brukar resultera i att jag även skrämmer skiten ur dom i min direkta omgivning. Eller ja, dom som aldrig/sällan hört mig nysa i alla fall - vilket är... dom flestaRodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kittlar ju gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland nyser jag så jävla hårt att jag får kramp i svanskotan...det gör ont som fan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte när jag nyser men jag känner till den där smärtan.

trodde jag skulle dö när jag var liten men nu vet jag att det bara är en sträckning eller vad det nu var


   
SvaraCitera

Awflauggz: Inte ont alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får inte ont, rätt skön känsla däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: Inte ont alls

får ont när jag hostar ibland men inte se ofta. säkert efter träningsvärk lr ngt 


   
SvaraCitera
Kudhos

Det har hänt förut. Gått över nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: Inte ont alls

men kan få ont i hjärtat/bröstet/revbenen bara sådär ibland, det känns som att det hugger till men är ej i samband med nysning


   
SvaraCitera