Aviseringar
Rensa alla

får ej snagga mig!


Ämnesstartare

Tja!Tumme ned
Jag e arg nu för jag får inte snagga mitt hår vad ska jag göra


   
Citera
Ämnesetiketter

skaffa tillstånd


   
SvaraCitera

bra, snagg är fult


   
SvaraCitera

Raka av det i hemlighet, säg att du utsattes för stora strålningsdoser(ni byggde kärnreaktorer på fysiken och du läste inte instruktionerna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
skaffa tillstånd

Hur? Morsan säger att jag ska vänta tills jag e 18 och myndig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Raka av det i hemlighet, säg att du utsattes för stora strålningsdoser(ni byggde kärnreaktorer på fysiken och du läste inte instruktionerna)

Vem går ens på det? Jag har inte fysik 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
bra, snagg är fult

Inte ljugaMycket glad


   
SvaraCitera

Oftast är det ganska bra att göra som ens föräldrar säger, för de vet nog i de flesta fallen mer än vad man själv gör (även om man inte inser det själv). Men ibland kan det vara viktigt att göra det man känner för ändå för att visa att man är en egen person också. 

Jag tror du helt enkelt får bestämma dig för om det är värt att inte lyda dem när det gäller din frisyr eller inte. Håret kommer ju att växa ut igen oavsett och de är nog bara oroliga för att du ska ångra dig.


   
SvaraCitera

pommes045: Inte ljugaMycket glad

nä, långt hår eller helrakat är enda alternativen


   
SvaraCitera

pommes045:

Hur? Morsan säger att jag ska vänta tills jag e 18 och myndig

Svenskasnaggningsmyndigheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Oftast är det ganska bra att göra som ens föräldrar säger, för de vet nog i de flesta fallen mer än vad man själv gör (även om man inte inser det själv). Men ibland kan det vara viktigt att göra det man känner för ändå för att visa att man är en egen person också. 

Jag tror du helt enkelt får bestämma dig för om det är värt att inte lyda dem när det gäller din frisyr eller inte. Håret kommer ju att växa ut igen oavsett och de är nog bara oroliga för att du ska ångra dig.

Nej jag vågar inte gå emot dom, dom e vuxna och mina föräldrar och dom bestämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Svenskasnaggningsmyndigheten

Hahaha....


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej jag vågar inte gå emot dom, dom e vuxna och mina föräldrar och dom bestämmer

Ok! Ja, då är det nog bara att göra som de säger. Har du frågat varför de inte låter dig klippa håret som du vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Ok! Ja, då är det nog bara att göra som de säger. Har du frågat varför de inte låter dig klippa håret som du vill?

Nej jag frågersätter inte mina föräldrar?


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej jag frågersätter inte mina föräldrar?

Okej. Om du tänker göra som de säger, och du inte tänker försöka ändra eller förstå det de säger, då finns det nog ingenting kvar vi kan hjälpa dig med här. Party


   
SvaraCitera