Aviseringar
Rensa alla

Får er pojkvän onanera (fråga till tjejer)


time
 time

herkuled: Min poäng är att Reben är en hycklare då hon inte skulle tillämpa samma principer på andra som hon tillämpar på sig själv.

Jag tror du behöver läsa vad reben skrev en gång till. Efter det tror jag att det kanske vore bäst om du andas in och ut, räknade till tio och påminner dig själv om att vara trevlig mot dina medmänniskor i forumet (samt gärna vara helt säker på vad det är de har skrivit innan du blir irriterad) innan du väljer att klicka på skickaknappen nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Wtf.
Hon skrev ju nej på båda frågorna. Extremt konsekvent faktiskt. 

Lol. Läs igenom min text lite mer konsekvent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag tror du behöver läsa vad reben skrev en gång till. Efter det tror jag att det kanske vore bäst om du andas in och ut, räknade till tio och påminner dig själv om att vara trevlig mot dina medmänniskor i forumet (samt gärna vara helt säker på vad det är de har skrivit innan du blir irriterad) innan du väljer att klicka på skickaknappen nästa gång.

Vad jag har gjort:
1: Jag läste om vad Reben skrev, insåg att mina poäng är riktiga.
2: Räknade till tio och påminde mig själv om att vara trevlig.
nöjd?


   
SvaraCitera
time
 time

herkuled:

Vad jag har gjort:
1: Jag läste om vad Reben skrev, insåg att mina poäng är riktiga.
2: Räknade till tio och påminde mig själv om att vara trevlig.
nöjd?

Du har inte gjort någon poäng.

Reben skrev att hon helst inte vill att en pojkvän onanerar. Reben skrev att hon inte heller tar sig rätten att göra så själv. 

Du skrev "Kvinnor har rätt att göra vad de vill med sina kroppar så länge de inte är ihop med män."

Det här har fortfarande ingenting med vad reben skrev att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled:

Lol. Läs igenom min text lite mer konsekvent.

Hur läser man konsekvent?
Kan inte du vara lite mer """konsekvent""" och sluta upp att använda ordet 'konsekvent' inkonsekvent och felaktigt tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Hur läser man konsekvent?
Kan inte du vara lite mer """konsekvent""" och sluta upp att använda ordet 'konsekvent' inkonsekvent och felaktigt tack. 

Om man läser konsekvent borde man rimligtvis ta in meddelandet och bruka det på ett konsekvent sätt inom argumentet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Du har inte gjort någon poäng.

Reben skrev att hon helst inte vill att en pojkvän onanerar. Reben skrev att hon inte heller tar sig rätten att göra så själv. 

Du skrev "Kvinnor( Reben)har rätt att göra vad de vill med sina kroppar så länge de inte är ihop med män( Pojkvän)?.

Det här har fortfarande ingenting med vad reben skrev att göra.


   
SvaraCitera

nu ä ja ju ingen tjej då men så vitt ja vet så har onanera lite o göra med privatliv men ä man ihop kan man väl knulla istället 


   
SvaraCitera
time
 time

herkuled:

Du kan väl skilja på grupp och person? Finns fortfarande inget hyckleri i vad hon skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ens partner säger att man inte får det kanske man borde leta efter en ny.

Eller så får man knulla mer. Mycket glad Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: helst inte
funkar inte så bra för mig ha kvar pojkvänner

Wow, du måste vara en otroligt osäker person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:

Wow, du måste vara en otroligt osäker person.

dude....


   
SvaraCitera

Vafan hände här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gud vad alla missförstår och överdriver på föregående sida. Både extra tanke på vad man själv egentligen skriver och vad andra egentligen skriver hade underlättat.


   
SvaraCitera

CasperJ:
Räknas det som otrohet om han älskar sig själv också då?

Nej Icke!


   
SvaraCitera