Aviseringar
Rensa alla

får fysiskt ont i kroppen


Ämnesstartare

när jag tänkr på hur ont det gör att ha revbenen sådär exponerade.
Image

Smalt är snyggt men det där är över gränsen för mig. Tror ni hon har ont pga smalhet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

men kan ju fortfarande ge utslag på yttre kroppen 😛

tror inte hon går runt och har ont konstant men är säkerligen mer känslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men det där är över gränsen för mig

Lång långt LÅNGT över gränsen[tired]Eller okej... drar hon in magen? Ser ut som det. I så fall är det bara långt över gränsen. Men om hon inte drar in magen är det sjukt SJUKT långt LÅNGT över gränsen!

Angelize:

nej man har ingen känsel inuti kroppen.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns inte som om det är så skönt att ha en kantig kropp bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade sådär en gång i tiden när jag var liten, men minns inte att jag såg det som problematiskt utom när folk påpekade det eller ville "spela" på mina revben. Fast det var mest en manlig konstig fritidsfröken som ville det, han gjorde det på nästan alla. Hemskt var det. Sen sa jag det till min morsa och blev arg på´n så då gjorde han det ej mer tror jag.
Min fostermamma berättade att hon haft sådana utstickande höftben när hon var i övre tonåren och en dag när hon låg och solade på stranden så kom en kille och sa att han och hans kompisar som satt på en kulle ovanför henne kunde se rakt in under hennes trosor [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad jag ordbajsar inatt! jag borde ju sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejor ska ha lite hull tycker jag allt.


   
SvaraCitera
time
 time

Hon ligger ju ner, så det ser förmodligen inte lika hemskt ut när hon står upp. Men nej, man har inte ont när revbenen sticker ut på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill se ut som hon 05 juni i "kroppsbilder"-bloggen ser jag nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

när hon låg och solade på stranden så kom en kille och sa att han och hans kompisar som satt på en kulle ovanför henne kunde se rakt in under hennes trosor

haha, taskigt läge, är mer rädd att den ska se för bullig ut


   
SvaraCitera