Aviseringar
Rensa alla

Får >ONT< i hjärtat för små problem.


Ämnesstartare

Jag vet seriöst inte hur jag ska ta mig till..

Nog för att jag och min flickvän inte har varit tsm nå länge, men jag har aldrig älskat nån lika mkt som jag älskar hon, det är helt sjukt..

Och varje gång jag märker att hon verkar avvikande eller allmänt dåligt humör, eller inte svarar på ett sms/telefonsamtal så blir jag helt tom i huvet..

Jag kan ligga i sängen och om jag har gjort nått fel, i flera timmar om jag märker att hon inte t.e.x svarar på ett sms eller svarar " surt ".

Jag får seriöst ont i hjärtat, det känns kallt och jag måste trycka på bröstet, det är antagligen eftersom jag blir så farligt stressad när sånt händer..

Jag har varit tsm med flera flickvänner förut men jag har aldrig reagerat så här grovt när jag har märkt att nått är fel,

Vad ska jag göra?, känner att det börja slita på min hälsa.

Uppskattar svar.


   
Citera

DET KALLAS KÄRLEK!!!! .. eller nåt.
Försök göra annat istället för att sitta och grubbla på vad du kan ha gjort, om du inte kan komma på något ashemskt du gjort är risken rätt liten att hon är sur på dig. Sen behöver hon också lite andrum.


   
SvaraCitera

träffa fler människor


   
SvaraCitera

Om du tycker nått verkar fel kan ni väl iaf prata om det så slipper du ligga och oroa dig i flera timmar varje natt.


   
SvaraCitera

Känner igen mig, är också otroligt känslig/gnällig och jobbig att vara tillsammans med.

Man lär sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Om du tycker nått verkar fel kan ni väl iaf prata om det så slipper du ligga och oroa dig i flera timmar varje natt.

Jag vill inte verka jobbig, för när jag säger till så känns det som hon tycker att jag är bara konstig som oroar mig sådär..

Uttrycker sig te.x " eeehh okeej "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"eeehh okeej" visar bara hur lite hon bryr sig.


   
SvaraCitera

Åhh, du låter som en riktig drömkille ju!


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Uttrycker sig te.x " eeehh okeej "

Wow, vilket kap du har fått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inse att du är kär bara.
*Avundsjuk.*


   
SvaraCitera

Du har det likadant som min polare.
Nackdelen e att hans flickvän blir sur för allra minsta >_>
Ger dig samma råd: snacka me henne om det. [bigcheers]


   
SvaraCitera

är precis i samma situation !
typ.. överkänslig eller nått antar jag.
har varit tillsammans med en kille i en och en halv månad nu, och känner precis likadant. har aldrig älskat någon så mycket förut som han.. 🙂
när han inte har hört av sig eller liknande får ja ont i hjärtat..
och kan typ va deprimerad as länge och inte kunna sova.

antar att du är kär.. [n]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera