Aviseringar
Rensa alla

Får gynekologer göra så?


Ämnesstartare

Var på umo för att testa mig.. Hon tog testet, med en sån bomullspinne. Sen fortsatte hon att göra en hel gynundersökning utan att säga nåt innan vad hon tänkte göra. Får gynekologer göra så? Kände mig rätt överkörd..


   
Citera
Ämnesstartare

dom checkar ju så allt står rätt till jösses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart att de får undersöka dig, du var där för en undersökning - och fick en också.
Sluta gnäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det var inte det jag bad henne göra? Jag bad henne göra ett klamydiatest. Ingen hel undersökning. Lite skillnad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tro att det är helt tillåtet, men jag tycker det är dålig stil. Om det skulle hända igen så kan du så klart fråga.


   
SvaraCitera

Klamydiatest kan man göra själv, så hon kanske trodde att du ville ha både en undersökning och ett test... Men du fick dig en undersökning, det är ju alltid bra![y]


   
SvaraCitera
Keeper

När du kör bilen på besiktning kollar dom inte bara efter rost.


   
SvaraCitera

Klammetest gör man ju själv på toan ju? :S vilken oldschoolUM gick du till egentligen?


   
SvaraCitera

bitterfittan:

Klammetest gör man ju själv på toan ju? :S vilken oldschoolUM gick du till egentligen?

Med bara urinprov är inte svaret 100%. Dom måste ta från livmorderhalsen för att vara säkra.


   
SvaraCitera

stereo total:

är inte svaret 100%

men jaja. Varför har då jag fått pissa två ggr enbart och det har inte visat nåt? Ofta dom inte säger det ïsåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keeper:

När du kör bilen på besiktning kollar dom inte bara efter rost.

Om jag ber dem byta däck ska de fan inte pilla på motorn 🙁


   
SvaraCitera

bitterfittan:

men jaja. Varför har då jag fått pissa två ggr enbart och det har inte visat nåt? Ofta dom inte säger det ïsåfall

Dom brukar göra låta folk ta urinprov. Vet inte hur många procent säkra urinprov är. Tror allt handlar om resurser. Be nästa gång att dom tar testet på livmoderhalsen.


   
SvaraCitera

stereo total:

Be nästa gång att dom tar testet på livmoderhalsen.

ska jag fan göra! tack för tipset


   
SvaraCitera

Men. Varför sa du inget då, om du absolut inte ville? [confused]


   
SvaraCitera

bitterfittan:

ska jag fan göra! tack för tipset

varsågod [y]


   
SvaraCitera