Aviseringar
Rensa alla

Får heterosexuella killar ligga mindre än heterosexuella tjejer?


Ämnesstartare

Jag har en teori om att heterosexuella killar och tjejer har sex med varandra lika mycket. Det är väldigt logiskt. Ändå verkar killar gnälla mer om att de inte får ligga än tjejer.

Jag vet varför. Vet ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Vet ni?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rent statistiskt så känns det rimligt att anta att de har sex ungefär exakt lika mycket, om man räknar det totala antalet ligg som respektive kön får. däremot är det mycket möjligt att antalet personer som får ligga anmärkningsvärt sällan eller ofta är överrepresenterat hos ena könet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta folk har sex överhuvudtaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag vet varför. Vet ni?

Det är en macho grej, man är ingen man om man inte får ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min teori är att fler heterosexuella tjejer får ligga så pass regelbundet att de inte gnäller om det, men mer sällan än de heterosexuella killar som får ligga. Alltså får heterosexuella killar ligga oftare och med fler heterosexuella tjejer, än de heterosexuella tjejerna.

En annan möjlighet är att killarna helt enkelt är mer benägna att gnälla om saken.


   
SvaraCitera

Din teori stämmer inte, eller så har du framfört den otydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag vet varför. Vet ni?

Har för mig att det var någon undersökning där medianen för tjejer var 9-10 ligg i sitt liv, medan det var 5-6 ligg för mannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer får ligga mer har jag för mig :S

Känns som du tror att om det finns 50 tjejer och 50 killar så kommer varje kille ha sex med varsin av tjejerna. Kommer ju snarare bli så att en kille ligger med typ massor av tjejerna och de resterande killarna får runka.


   
SvaraCitera