Forumet - får inte orgasm

får inte orgasm

326 0 38
jag har börjat tillfredsställa mig själv med duschstrålen, tycker att det funkar bäst. Efter att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen, mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

Är det någon annan tjej som brukar känna den här energin? och betyder den att man är nära? lr är det något annat? jag är jätteförvirrad :S

Spana också in:

bliiss:

att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen,

Fortsätt träna, du får lättare orgasm genom träning. Och ja, du är en bra bit påväg. Kan du lära dig släppa spärren om att du måste komma, så kommer du att känna något mkt mer fantastiskt.
bliiss:

jag har börjat tillfredsställa mig själv med duschstrålen, tycker att det funkar bäst. Efter att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen, mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

Omg, det är precis samma med mig xD (började på samma sätt också och får samma känsla). Men har aldrig kunnat på en orgasm D; min kille har försökt jätte länge men after två timmar eller mer så är han slukörd xD;;

Känslan man får betyder att man är nära sitt 'climax', också skakandet i benen tyder på det så ja, du är jätte nära :3
Jag fattar inte hur det kan vara svårt att få orgasm? Jag kommer ju jättesnabbt liksom, krävs inte särskilt mycket "ansträngning" för mig. Så jag kan inte direkt föreställa mig hur det är att ha så svårt att få orgasm. Måste vara väldigt frustrerande. [cute]

Men ett tips är väl (som flera redan sagt) att du måste fortsätta fullt ut, och inte ge upp och bara sluta. [no-no][wink]