Aviseringar
Rensa alla

får inte orgasm


Ämnesstartare

Jag fattar inte hur det kan vara svårt att få orgasm? Jag kommer ju jättesnabbt liksom, krävs inte särskilt mycket "ansträngning" för mig. Så jag kan inte direkt föreställa mig hur det är att ha så svårt att få orgasm. Måste vara väldigt frustrerande. [cute]

Men ett tips är väl (som flera redan sagt) att du måste fortsätta fullt ut, och inte ge upp och bara sluta. [no-no][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om gud ville att tjejer skulle få orgasm hade han inte gjort det så förbannat svårt för oss.


   
SvaraCitera

testa att ligga ner istället för att stå i duschen och tänk på nåt eller nåt... Och kör på. Försök inte att komma, utan låt det bara ske, det kan ta ett tag, men om du kan slappna av borde du komma så småningom helt.

Och vissa har inte så kraftiga orgasmer förresten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

om gud ville att tjejer skulle få orgasm hade han inte gjort det så förbannat svårt för oss.

om du har svårt för orgasm så kan inte din kille knulla dig bra och du kan inte onanera bra heller jäkla barnrumpa lär dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

om gud ville att tjejer skulle få orgasm hade han inte gjort det så förbannat svårt för oss.

haha [love]


   
SvaraCitera

äger_nr1:

om du har svårt för orgasm så kan inte din kille knulla dig bra och du kan inte onanera bra heller jäkla barnrumpa lär dig

hahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äger_nr1:

om du har svårt för orgasm så kan inte din kille knulla dig bra och du kan inte onanera bra heller jäkla barnrumpa lär dig

HAHAHAHAHAHhahHAHAHAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

hahaha

va fan skrattar du åt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

HAHAHAHAHAHhahHAHAHAHHA

vad skrattar du åt


   
SvaraCitera

äger_nr1:

va fan skrattar du åt då

Det var klockrent och roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Det var klockrent och roligt.

roligt vet jag inte men du har inte ens fått kuk lillan så gå väx till dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Get on it again. Håll orgasmen inne länge länge. Längre än du brukar. Sen efter ett tag så spänner du dig och låter dig komma 🙂

Om du är ensam hemma kan du ju alltid göra höga stönanden också. Prova annars att att inte bara stimulera klittan (om det är det du gör, utgår från det) utan pulla dig också. Dildo kan vara fördel. Om du är tränad så kan du stimulera både klittan och vaginan samtidigt, vilket betyder ännu mer njutning för dig (förhoppningsvis).

Men som sagt. Prova vaginal istället för klitoris eller vise versa. I värsta fall kan du köra med analen också. Typ sätta dig med något i vaginan, så att du kan stimulera alla de tre samtidigt.

Skaffa annars pojkvän eller flickvän. Tjejer brukar känna till tjejer bättre så kanske bättre om du skaffar flickvän (gärna äldre och erfarnare).

GL HF!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste fortsätta kämpa, prova i duschen som du har gjort och när du känner den där energin så kan du prova med fingrarna.
Prova också när du ska sova, att bara pilla lite och där det e som skönast där gnuggar du lite extra och om det inte går för dig så häng inte upp dig på det.
Tänk också på saker som gör dig upphetsad, allt e tillåtet i ditt huvud [wink]
Utan pilla lite när du har lust så kommer orgasmen.
Men ge inte upp för de e en så fantastisk känsla [bigsmile]

Lycka till !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan informera samtliga att jag idag kommit ~9 gånger. Helt i händerna på någon annan. Vissa har det bättre än andra. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äger_nr1:

vad skrattar du åt

åt ditt helt random påhopp.


   
SvaraCitera