Aviseringar
Rensa alla

får inte skriva vanliga saker på um


Ämnesstartare

Lífþrasir:

Kan ha att göra med att dina "din mamma" grejer är uttjatade till döds, hitta lite nytt material

Det orkar jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Kan ha att göra med att dina "din mamma" grejer är uttjatade till döds, hitta lite nytt material

bara folk som är dåliga på din mamma-dissar som behöver variera sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm dagens staff kommer bringa skeppet till bottnen. 


   
SvaraCitera

Ganon:

Mycket troligt. Blev låst i 1½ dygn för några dagar sen för att jag skrev en din mamma-diss till Dan.

d är för att d är min mamma också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skärp dig ennie du är ju bra egentligen du kommer att vända alla emot dig och sedan bli ännu ensammare och det vill ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna inte på isola, jag gillar dig när du är dryg och oförskämd.

med reservation för att jag började göra det när isola skrev så där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Får inte heller skriva vanliga saker för då tycker Knarko att jag är oschysst mot andra användare. Hans diktatorfasoner blir bara värre och värre.Ledsen

Ja för det där är hela sanningen också 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Ja för det där är hela sanningen också 🙂

Ja, du erkände ju själv att det var därför på fb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Ja, du erkände ju själv att det var därför på fb.

Hur är det med läsförmågan? "Det var det senaste i raden ja. Efter att jag sagt till dig att sluta upp med det beteendet."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Hur är det med läsförmågan? "Det var det senaste i raden ja. Efter att jag sagt till dig att sluta upp med det beteendet."

Hade inte direkt skrkvit ågot annt "låsbsrt" sedan dess. Sen ve både d oc jag att du alderi hade varnat/låst Dan för något liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Hade inte direkt skrkvit ågot annt "låsbsrt" sedan dess. Sen ve både d oc jag att du alderi hade varnat/låst Dan för något liknande.

Ja du har helt rätt 🙂 lägg nert bara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: du kommer att vända alla emot dig och sedan bli ännu ensammare och det vill ingen

jag vill det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personangrepp är förresten inte ok, ennie. Framför gärna din åsikt men skippa angreppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Personangrepp är förresten inte ok, ennie. Framför gärna din åsikt men skippa angreppen.

jag är arg. alla är idioter och gör mig arg.


   
SvaraCitera