Aviseringar
Rensa alla

Får inte somna :/


Ämnesstartare

Är jättetrött utmattad och helt slut men jag får inte somna :/ finns inget att göra som gör en pigg eller vad säger ni?? säg inte drick kaffe jag har druckit tre och en halv koppar idag har inte heller mjölk hemma...tittar jag på tv så somnaer j ag kan ej vila kommer somna förevigt då vad skaj ag göa för att hålla mig vaken obs stavfel pga kyla i fingrarna...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

känner bara vad otroligt skönt det vore att tvätta bort sminket och gå och lägga sig i min nybäddade säng med mina underbara lakan och somna in och drömma vackra drömmar gud vad skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wmen gud vrf svarar ingen för vart e alla mina "tråd hängare" som brukar alltid skriva i mina threads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laga mat eller baka något. varför får du inte somna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

laga mat eller baka något. varför får du inte somna?

Jag åt nyss mat och baka är jättetråkigt tyvärr. [crazy] Eller jordgubbspaj är roligt men det är dyrt med jordgubbar såhär dags om året!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag åt nyss mat och baka är jättetråkigt tyvärr. [crazy] Eller jordgubbspaj är roligt men det är dyrt med jordgubbar såhär dags om året!!!

ah, hm. är dålig på förslag då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

screw this...går och lägger mig ändå men endast i tjugo minuter!!! sätter på en vidrig väckarklocka som låter "DUT DUT DUT DUT" ni vet radioväckarklocka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska lägga mig nu


   
SvaraCitera

Nooes! Don't give up [tard][sad][love]


   
SvaraCitera