Aviseringar
Rensa alla

Får inte ta hem tjej vad ska jag göra?


Tatana:

hur klarade du dig?

Hur jag klarade mig? Bra, det finns ju inte så mycket man kan göra än att acceptera vad ens föräldrar säger, om man inte vill ha bråk, då förstås [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ögon i en plåthink: Tälta.
Ögon i en plåthink: Träffas på allmän plats.

Haha tälta är uteslutet och jaao vi möts på allmäna platser just nu men kan ju inte alltid göra det

Ending Jon:

det finns ju inte så mycket man kan göra än att acceptera vad ens föräldrar säger, om man inte vill ha bråk, då förstås [tard]

höll på att skalla morsan imorse bara för att hon är så jävla dryg


   
SvaraCitera

Haha, fan va jobbigt.


   
SvaraCitera

Tatana:

tälta är uteslutet

Varför?


   
SvaraCitera

Tatana:

höll på att skalla morsan imorse bara för att hon är så jävla dryg

Haha okej, bra att du inte gjorde det då [chocked][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför?

För det första det är vinter och det är skit kallt ute ... För Det andra det är inte mysigt nog 😛

Ending Jon:

Haha okej, bra att du inte gjorde det då [chocked][crazy]

Bra? jag ångrar mig


   
SvaraCitera

Tatana:

För det första det är vinter och det är skit kallt ute ... För Det andra det är inte mysigt nog 😛

Kräset.


   
SvaraCitera

Tatana:

Bra? jag ångrar mig

Du ångrar alltså att du inte skallade din mamma, okej, fin kille du verkar vara då [rolleyes]


   
SvaraCitera

Låna en kompis hus [party]


   
SvaraCitera

Sätta dig ner med din mamma och prata igenom hela situationen och förklara för henne att det är ohållbart.
Du bör dessutom be om en förklaring där du tvingar henne att noga förklara varför du inte skulle få ta hem din egen flickvän.
Jag är säker på att dina argument väger tyngre och om du ber om en förklaring kommer hon behöva formulera en sådan, dels för dig , men framförallt för sig själv. Kan mycket väl tänka mig att hon saknar en sådan utan istället bara har tagit ett beslut som baserar sig på diverse moderskänslor. Morsor gör sånt; fattar idiotiska beslut som saknar relevans...
Exempelvis får du säkert ta hem kompisar?
Om så är fallet får du alltså dra slutsatsen att det hela handlar om skillnaden mellan en kompis och en flickvän; Lite mys/sex osv.
Vad har hon emot det? Be henne förklara OCH KÖR SEDAN ÖVER HENNE SOM EN JÄVLA ÅNGVÄLT med dina argument!
Lycka till![smile]


   
SvaraCitera

Ta med henne hem ändå. Vad ska hon göra? Slänga ut dig eller? Det är lättare sagt än gjort.

Hon vill bara visa att hon fortfarande har makten över dig. En sorts mid-life crisis kan man väl kalla det. Och det är patetiskt som in i helvete.


   
SvaraCitera

Tatana:

"Nej jag vill inte"

Skönt argument [y]

Men be om ett seriöst svar, för "jag vill inte" låter ju som en 5 åring försöker argumentera.
Antagligen kmr hon inte komma på något bra svar för det finns antagligen inget bra svara på varför hon inte vill att du ska ta hem tjejer. Säg att det betyder sjukt mycket för dig att få ta hem din flickvän.
Håll dig lugn också, att börja tjafsa gör nog bara saken värre.


   
SvaraCitera

det är hennes hus osv.


   
SvaraCitera

Jag gillar inte att säga det här, men Avatar har en poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
tjena lyckad morsa


   
SvaraCitera