Aviseringar
Rensa alla

Får inte upp den


Ämnesstartare

tjena, det är så att jag och en tjej brukar "mysa" lite ibland [rolleyes] ja vi ligger utan kläder i sängen och strular, sen brukar jag pulla henne ibland... men när det är henne tur att göra det på mig får jag liksom bara inte upp den! [tard]
Det är sjukt jobbigt, jag vet att alla pratar om prestationsångest men kanske lite så är det... nej men jag vill ju att hon ska göra det självklart, eftersom det inte har hänt många gånger förut så blir jag lite nervös men jag slappnar av så mycket det bara går och flera dagar innan så bara; ja detta ska gå bra och jag är inte nervös alls [smile] Jag ser fram emot det men när det gäller går det bara inte! Så jag kommer med mina dåliga ursäkter precis innan det är dags att jag måste på toa eller jag har ont i magen xD nej men typ...
Men liksom hon är inte den som förstår saker så hon kommer skratta, eller det har hänt henne innan en gång och då skrattade hon och berättade det vidare i skolan [tard] så vad ska jag göra?! jag börjar verkligen störa mig på detta.. .[censur]


   
Citera
Ämnesetiketter

Kul med en som sprider vidare ens problem med kroppen, dumpa horan.


   
SvaraCitera

om du nu säger att hon är en tönt som skrattar och säger till folk att en klille hon var med inte fick upp den så kan du ju alltid hitta någon annan att ligga med så slipper du bli nervös


   
SvaraCitera

Skyll på henne, hon är för ful och äcklig för att tända dig. Var den som skrattar och sprider rykten först.


   
SvaraCitera

verkar inte som att du gillar det isf [shake]
gå hem och övningsrunka mer i din kammare eller nåt


   
SvaraCitera

du är bög


   
SvaraCitera

Du vill, alltså reser den sig inte. Prestationsångest eller vad du nu vill kalla det, en gång så dog den för mig under tiden då jag kände att jag började bli kissnödig och det tryckte på min blåsa.
Jag hade inställningen "måste hålla den uppe och avsluta innan", men det blev bara värre [rolleyes]

Sen när jag avbröt och gick på toa och återigen hade inställningen "nu ska den upp" så gick det inte.

Men om hon nu inte förstår dig, samt berättar privata saker, vill du verkligen fortsätta med henne då?
Hon låter inte direkt som något långlivat ragg eller förhållande.
Jag tror nog du kan få någon bättre, som lyssnar och förstår dig.
På det sättet känner du dig trygg i dig själv och er, och dina "problem" kommer minska garanterat [y]


   
SvaraCitera

1. Detta händer alla killar förr eller senare. Särskilt om man har druckit alkohol innan. Så det är alltså egentligen inget att skämmas för eller hänga upp sig på. Det ger sig med tiden.

2. Du kan träna upp vissa muskler så att du lättare kan få stånd och behålla det. Muskeln i fråga kallas PC-muskeln och övningen man gör brukar kallas Kegel. Här har du några bra länkar:
Wikipedia om Kegel
Så här gör du

3. Om hon berättar för andra att du inte kunde få upp den så är det rätta svaret att "Hennes fitta luktade så illa att jag blev illamående och behövde spy". Men du ska absolut inte vara den som börjar snacka skit!


   
SvaraCitera

1. Dra inte ut för långt på "förspelet".
2. Be henne röra dig.
3. ????????
4. PROFIT


   
SvaraCitera