Aviseringar
Rensa alla

Får jag twittra hur mycket jag vill?


Dips
 Dips
Ämnesstartare

Jag är själva en stor användare av twitter. Om man inte har något att göra sitter jag och scrollar på twitter. Tjejen börjar säga att det stör henne och att jag inte får twittra längre. Det spelar väl ingen roll om jag sitter framför twitter eller kollar på tv i soffan. Hon verkar störa sig iaf och skickat länkar för att försöka få mig att twittra mindre, som att jag kan bli av med jobbet haha https://financer.com/sv/dina-tweets-kan-kosta-dig-jobbet/  . Jag kanske twittrar 5 st/dag. Löjligt! Vad tycker ni om det hela? 😀


   
Citera

Att du ska ta upp det med tjejen istället för att göra en tråd om det. 

Dips: Vad tycker ni om det hela? 😀


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Det Francium skrev.

Sedan kanske ni har olika uppfattning om "har inget att göra". Om ni t ex umgås men inte gör någon specifik syssla, så kanske hon känner sig bortprioriterad om du twittrar och kikar flödet istället för att ha uppmärksamheten på henne.


   
SvaraCitera

Francium:

Att du ska ta upp det med tjejen istället för att göra en tråd om det. 


   
SvaraCitera

Kan mycket väll tänka mig att hon känner så. Mitt ex spelade på sin telefon när jag var med henne. Detta är inte bra för förhållandet!

PMR:Om ni t ex umgås men inte gör någon specifik syssla, så kanske hon känner sig bortprioriterad om du twittrar och kikar flödet istället för att ha uppmärksamheten på henne.


   
SvaraCitera

Det är ju jättejobbigt att hänga med någon som bara stirrar ned i sin telefon hela tiden. Försök dra ned lite på det när ni ses. 


   
SvaraCitera

Umgås med henne istället för att titta på din jäkla telefon. Sjukt respektlöst mot henne ju. En dag kommer hon vara borta, passa på att umgås med henne 


   
SvaraCitera

hatar mobiler på de viset, man kan ju likaväl sitta själv när den andra bara nöglor på den liksom, o framförallt äta när nån glor på mobilen, fy fan asså


   
SvaraCitera
Dips
 Dips
Ämnesstartare

Dips:
Jag är själva en stor användare av twitter. Om man inte har något att göra sitter jag och scrollar på twitter. Tjejen börjar säga att det stör henne och att jag inte får twittra längre. Det spelar väl ingen roll om jag sitter framför twitter eller kollar på tv i soffan. Hon verkar störa sig iaf och skickat länkar för att försöka få mig att twittra mindre, som att jag kan bli av med jobbet haha https://financer.com/sv/dina-tweets-kan-kosta-dig-jobbet/  . Jag kanske twittrar 5 st/dag. Löjligt! Vad tycker ni om det hela? 😀

Ja kanske onödigt att öppna en tråd men ville se tillsammans med henne vad andra tycker om det här med sociala medier!


   
SvaraCitera

som folk redan skrivit kanske det inte handlar om twitter i sig, utan att hon känner att hon bortprioriterad till förmån för twitter


   
SvaraCitera