Aviseringar
Rensa alla

Får man feber av tandkräm?


Ämnesstartare

Hej är det nån som har testat om man får feber av tandkräm? Eller kann något annat sätt som verkligen funkar? Jag behöver skaffa feber i några dagar och det är brottom!!!


   
Citera

lol. idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

lol. idiot.

vad då jag har läst det
[crazy]


   
SvaraCitera

Håller med passaro i stort. Fan stå för ditt skolkande eller vad nu är du försöker dig på istället, även om små bedrägerier kan vara roliga att planera ibland. Din plan verkar ju dock efterbliven.


   
SvaraCitera

coola_sol:

Jag behöver skaffa feber i några dagar och det är brottom!!!

Varför just feber? Finns fullt av andra mindre ledsamma sjukdomar som gör en olämplig för vissa aktiviteter.. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför just feber? Finns fullt av andra mindre ledsamma sjukdomar dom gör en olämplig för vissa aktiviteter..

Som vad då?


   
SvaraCitera

coola_sol:

Som vad då?

Jag har satt fingrarna i halsen en gång när jag var dum och ung och inte så lite efterbliven men med en stark vilja att finta en och halv timmes yoga på idrotten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ASSÅ det var inte direkt nåt jag hitta på det där med tandkrämen.


   
SvaraCitera

coola_sol:

Som vad då?

Om du berättar vad för specifik aktivitet du vill undvika, så kan jag komma med knep! [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Om du berättar vad för specifik aktivitet du vill undvika, så kan jag komma med knep! [wink]

nej

alltså att göra dig själv sjuk är jättekorkat. säg då hellre att du spydde innan när du var ensam eller ngt. men ännu hellre stå för det du tänker göra.


   
SvaraCitera

Dagens ungjävlar kan inte ens skolka ordentligt.

Kör i dig en tub tandkräm, vetja.


   
SvaraCitera

Du kommer få ont i magen.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag har satt fingrarna i halsen en gång när jag var dum och ung och inte så lite efterbliven men med en stark vilja att finta en och halv timmes yoga på idrotten.

var det värt det?


   
SvaraCitera

passaro:

Kör i dig en tub tandkräm, vetja.

[love]


   
SvaraCitera

amsi:

var det värt det?

Kunde ju ha bara sagt att jag spytt men jag ville ha fysiskt bevismaterial, och yoga gör man bara inte, idag hade jag nog bara vägrat och stått för det i stället för gömma mig bakom en spya.


   
SvaraCitera