Aviseringar
Rensa alla

Får man göra reklam för sina bloggar nu?


Ämnesstartare

Isf vill nog alla mods strypa mig pga anmäler sådant konstant [blush]


   
Citera

BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW


   
SvaraCitera
Paseo

RakatKadaver:

BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW

precis min tanke, fick den låten i huvudet


   
SvaraCitera
höna

aah här e min: www.kissies.se


   
SvaraCitera

Paseo:

fick den låten i huvudet

[y]
Great minds think alike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har anmält en del inlägg idag som är mot reglerna.. Modsen måste vara afk. [sad]

Det är här det hade gynnat dem att ordna så att jag blir mod. [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

RakatKadaver:

Great minds think alike.

Indeed [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Isf vill nog alla mods strypa mig pga anmäler sådant konstant [blush]

Kan nog säga att detta diskuteras. Så både jag och nej, men mest nej för tillfället även om det är på håret. Beror mest på vad det är för sorts blogg. Tjänar du pengar på något större vis så blir det förmodligen nej men om det är en blogg där du, Dan, lägger ut bilder på dina senaste skor och hårband så kan jag nog se mellan fingrarna för det.


   
SvaraCitera

och det beror ju på är ens användare på um bara här för att spamma bloggen ot i forumet är det ju varken trevligt eller tillåtet


   
SvaraCitera
Åtta

AVEII:

Har anmält en del inlägg idag som är mot reglerna.. Modsen måste vara afk.

Något off-topic, men modsen måste vara ofantligt effektiva, för jag ser aldrig några anmälningar nuförtiden. Back in the day var det åtminstone en 5-10 stycken per dag, om inte fler. Senast jag tog hand om en anmälan var nog... Jadu... Ett halvår sedan, minst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Något off-topic, men modsen måste vara ofantligt effektiva, för jag ser aldrig några anmälningar nuförtiden. Back in the day var det åtminstone en 5-10 stycken per dag, om inte fler. Senast jag tog hand om en anmälan var nog... Jadu... Ett halvår sedan, minst.

Sedan är det nog så också att man inte bryr sig så mycket längre att anmäla inlägg och dylikt.


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Sedan är det nog så också att man inte bryr sig så mycket längre att anmäla inlägg och dylikt.

Jo, visst kan det vara så. Men folk har ju i den här tråden sagt att de anmäler inlägg lite då och då. Jag har bokstavligen inte sett en enda anmälan på hur länge som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jo, visst kan det vara så. Men folk har ju i den här tråden sagt att de anmäler inlägg lite då och då. Jag har bokstavligen inte sett en enda anmälan på hur länge som helst.

Jag såg senast två igår när jag var inne på mobilen som var borta när jag loggade in på datorn [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men folk har ju i den här tråden sagt att de anmäler inlägg lite då och då

Hmpf.

Åtta:

Jag har bokstavligen inte sett en enda anmälan på hur länge som helst.

Då gör dina undersåtar ett bra jobb då.[wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

Något off-topic, men modsen måste vara ofantligt effektiva,

Eller så göms dom i statistiken! hrr hrr
lite inte på dom, karriäristerna. Rensa rent hus, och tillstt nya!


   
SvaraCitera